Anasayfa

4221_8891.jpg Resimleri
 

THY'nın Kevin Costner'lı reklam filmi ilk kez internette!


Pin It
Dün teaserının gösterimine başlanan Kevin Costner'lı Türk Hava yolları teaser reklamını görmeyenler için öncelikle teaser'ı:




Sonralıkla ilk kez reklam filmi televizyondan önce internette "Bigumigu.com farkı ile bizde :)




Reklamveren: Türk Hava Yolları
Ürün-Hizmet: Business Class Hizmeti
Reklam Ajansı: Art Grup
Kreatif Direktör: Ateş Çavdar
Yaratıcı Ekip: Efsun Güneş, Levent Onur Özdoğan, Berat Pekmezci, Odisseas Sevsevme, Ömer Özduygu
Marka Grup Direktörü: Esra Yaral
Marka Yöneticisi: Funda Kaluç, Selen Ulakoğlu
Stratejik Planlama: Seçil Günday
Cast: Kevin Costner
Yapım Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Fredik Callingaard
Görüntü Yönetmeni: Kasper Tuxen
Seslendirme: Itri Koşar
Müzik: Yosun Müzik
Kullanılan mecralar: TV, Sinema, Basın, outdoor, internet



Kategoriler: reklam
Etiketler: thy, Kevin Costner

Pin It

Bu haberler de ilginizi çekebilir:

Yorumlar


orsye (31 Ocak, 2009 15:12 Cumartesi)
teşekkür ederim Viki'cim, sayende bir kez daha TV'ye fark attık :)

Yalçın (settar) Pembecioğlu (31 Ocak, 2009 15:24 Cumartesi)
meraklandirici (teaser) o kadar berbatti ki filmden cok umutsuzdum ama filmi begendim. esprili ve tekrar izlenme istegi uyandirici olmus. art grup'a tebrikler.

buraKargın (31 Ocak, 2009 15:56 Cumartesi)
Star stratejisine yeni bir bakış getirmiş THY. Tebrikler!

MioCaro (31 Ocak, 2009 15:57 Cumartesi)
vikicim bu ne hız böyle! tebrikler. THY "a star alliance" üyesi olduğundan sanırım yıldız fikrinin üstüne gitmişler hiç fena olmamış bence.

Omer Azak (31 Ocak, 2009 16:15 Cumartesi)
 hakkaten harcanan onca paraya degmis gibi duruyor.

bu reklami izledikten sonra teaser in neden boyle oldugu anlasiliyor. bende 2si butun halinde cok iyi olmus.

Aygül Pembecioğlu (31 Ocak, 2009 16:47 Cumartesi)
Künyesini ekledim haberin altına :)

bella donna (31 Ocak, 2009 16:56 Cumartesi)
Bayıldım. Keyifle izlenen her reklam filmini seviyorum.

dozdenoir (31 Ocak, 2009 17:04 Cumartesi)
yalın fikir ve güzel reklam, ellerine sağlık yapanların.
yönetmenlerin ve kevin abinin katkısı inanılmaz...
türk kahvesi, nazar boncuklu ayraç gibi ayrıntılar güzel bi hava katmış. müzikte çok yerinde olmuş.  sempatik ve pozitif bir yaklaşım olmuş belki böylece apronda deve kesen firma imajından kurtulabilir...

MioCaro (31 Ocak, 2009 17:15 Cumartesi)
Parca Leonard Cohen parcasi gibi duruyor. Kim soyluyor acaba?

manu (31 Ocak, 2009 18:01 Cumartesi)
Bigu korsan işine de mi girdi? :)


buraKargın (31 Ocak, 2009 18:01 Cumartesi)
Parçayı Yosun Müzik yapmış olabilir. Ben hiç duymadım 'feel like a star' diye bir şey. Daha önce iki albüm çıkmış bu şirketten. Lora'nın Bir Kadın Portresi ve Mat'ın Mat albümü. Leonard Cohen 'in sesine benziyor aslında :)

Yalçın (settar) Pembecioğlu (31 Ocak, 2009 18:41 Cumartesi)
manu asil korsan isimizi gorseydin sen zamaninda :)

2006'da Doritos A La Turca lansmaninda tv'de Ali Turca adli sarkicinin meraklandiricilari donerken sinemada asil film yayina girince elimizde kamerayla reklami cekip haberi patlatmistik :)

Cips Star: Ali Turca!


tiryaki (31 Ocak, 2009 20:07 Cumartesi)
 sanki, özgün bir iş değilmiş gibi geldi deyip kaliteli bir yapıma gereksiz bir yakıştırma yapmak istemem ama esin kaynakları var gibi mi... bir de ayrıca "feel like a star" diye sinema afişleri yapılmış galiba, onlar çok daha orijinal duruyor.

meriç (zalambodont) kara (31 Ocak, 2009 20:58 Cumartesi)
 ilk defa izledim ve sonunda böyle bir şey olacağını daha ilk "i feel like a star" tümcesi underline edilirken anladım nedense.


yine de süper bir iş çıkmış. helal olsun :D

Melih Cılga (31 Ocak, 2009 21:14 Cumartesi)

Ben anlamadım bu işi: Asıl film de teaser’dan fazla bir şey söylemiyor ki... Ortada sadece bir vaat var, ama başka bir havayolunun business class’ında olmayan ekstra özellik olarak ne gösteriyor bu film?

Filmdeki yaratıcı fikri ters çevirerek, yani Costner’ın yerine normal bir yolcuyu hayal ederek tekrar seyrettim: Açıkçası, ne kabin içi tasarımında ne de hostesin hizmetinde falan öyle starlara layık ayrıcalıklı bir muamele ya da ergonomik özellik vs. görebildim bu filmde...
Güleryüzlü ve yolcusuyla yakından ilgilenen bir hostes, zaten bütün havayollarının business class’ı için gayet normal ve sıradan değil mi?

Celebrity’nin markanın önüne geçmesi durumu falan da değil bu, başka bir şey:
Lansman
filmi, markanın adını açıklamaktan ve bir vaat ortaya atmaktan başka bir şey göstermiyor marka adına... Devam filmleri mi var acaba?


karga (31 Ocak, 2009 21:17 Cumartesi)
Reklam müziği "Mat" grubuna ait.

hopçikitangasamuray (31 Ocak, 2009 21:31 Cumartesi)
Melih Abiye aynen katılıyorum.
Açıkçası ben reklamın haber bültenlerinde tanıtılan kabinli yataklı, masajlı özel hizmet için yapıldığını düşünüyordum.
Neden?
Çünkü sürekli medyada bu özellikteki uçağın görüntüleri ve özellikleri pompalanıyordu hatta bilet fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 5 ile 10 bin TL arasında falandı. Şimdi şu durumda reklamın başında kevine isterik ifadelerle bakan hostesi normal karşılayabiliyordum. Sonuçta adam 10bin TL'yi max 12 saatlik uçuşa vermiş. Adam da para bok, bok. Ama bir de ne göreyim adam bildiğin diz mesafesi biraz daha açık, standartlardan biraz daha geniş koltukta takılmasın mı. Tüüüüü. Valla kendimi star falan hissedemem bu şartlarda. :) Medya da pompalanan hizmetin reklama daha uygun olabileceğini düşünüyorum. Çünkü star olmak gerçekten o şartlarda geçen bir durum bence

Ugur Abi (31 Ocak, 2009 21:49 Cumartesi)
Ben, reklam filminden önceki aşamada kaldım galiba...

Kevin Costner reklam filminde oynamaya gelmiş. Galiba Cumhurbaşkanı da el sıkışmış. Kendisi ile röportaj yapıyorlar. "THY'ye hiç binmediğini" söylüyor.

Yahu, bari basın toplantısı öncesinde, Türkiye'ye getirirken adamı THY uçağına bindirseydiniz. "Yaşamımın değeri ile reklamı karıştırmam. THY'ye de binmem... Gelir, rolümü oynar, paramı alırım. Gerisine de karışmam" diye düşündüğü t
üm dünyada yankılanmaz mı?

Ben bunu ingilizce blogumda yazmaz mıyım?

WOMM etkisi dersi 101... Yıllarca THY kullanmış, bazı aylar 6 - 8 kere binmek zorunda kalmış biri olarak beni ve diğer yolcuları kazanmaya bak. Bırak İngilizce konuşan ülkelerdeki hedef kitleyi...

MioCaro (31 Ocak, 2009 21:55 Cumartesi)
filmi bir kez de televizyonda izledim ve yine begendim. yildiz fikrini esprili bir sekilde vermis. ustelik Turk Hava Yollarının aynı uçağa/teknolojiye sahip bir başka hava yolundan çok da otantik öğelere kaçmadan nasıl farklı olduğu iddiasını da gostermis. ancak Ugur hocanin anlattigi durum yani kevin Costner roportaji butun bunlari sifirliyor ne yazik!

Aydın (tetanoise) Gürer (31 Ocak, 2009 22:09 Cumartesi)
kötü teaserdan sonra gayet sempatik, fikrini çok net söyleyen bi reklam filmi olmuş, çok da güzel olmuş yani :) ellere beyinlere sağlık...

Ahmet (ahmettanriverdi81) Tanriverdi (31 Ocak, 2009 23:28 Cumartesi)
nesi guzel arkadaslar bu reklamin allahaskina??

byparlak (01 Şubat, 2009 02:14 Pazar)
Ürün-Hizmet  : Business First Class Hizmeti

big mac (01 Şubat, 2009 06:40 Pazar)
 sakami bu... sadece Ş lerı ve I ları gorebılıyorum....

cemgul (01 Şubat, 2009 13:01 Pazar)
ödüllü hede hedelere hiç gerek olmadan herhangi bir türk reklam yönetmeninin çekebileceği sıradan bir prodüksiyon, fikri değil malzemesiyle reklam yapmaya çalışan bir film. Kevin Costner dışında reklamda ilginç bir yan göremedim ne vaad ne de yaratıcılık adına.
"Kendinizi modası geçmiş star gibi hissettiren havayolu" mu nedir mesaj :)
THY ile uçarsan ancak Costner kadar bir star hayal edebilirsiniz kendinizi, Brad Pitt mi, Robert De Niro mu , yok o kadar da değil canım. Hem çok pahalıdır onlar boşver abi Kevin Costner süper, tamam ara Depo'dan ... yı ayarlasınlar hemen, biriki de ödüllü yönetmen bulsunlar ver ayarı müşteriye.

Yalçın (settar) Pembecioğlu (01 Şubat, 2009 13:31 Pazar)
Kevin Costner'i geckin star degil de, ulkemizde cok sevilen star olarak gormek lazim. Mesela bir Shantel kendi ulkesi Almanya'da bile Turkiye'deki kadar sevilmiyordur muhtemelen. Bazi aktor ve sanatcilarin ulkelerce bagra basilmasi hadisesi sik sik yasanabiliyor. Japonya'da da Jean Reno inanilmaz derecede seviliyor mesela. Bu anlamda Brad Pitt daha pahali bir oyuncu ama 6-7 yil once Toyota Corolla lansmaninda tum dunyada oldugu gibi ulkemizde de kullanildiginde pek buyuk bir ilgi olmamisti. O anlamda Kevin Costner'in hedef kitle icin mecburen secilmis degil, cost-effective olarak dogru secilmis oldugunu dusunuyorum. Hatta bir anekdot; Costner'in Waterworld filminin tum dunyada batarken sadece Turkiye ve Israil'de gise basarisi elde ettigi soylenirdi zamaninda.

Yonetmen vs konusuna gelince; evet film gercekten yavan. Hatta yukarida da deginildigi gibi First Class'a dair degil de, havayillarinin kendisine dair bir film gibi. Bu noktada stratejik bir karar oldugunu dusunuyorum ben: First Class urununu THY'yi farklilastirmak icin bir unsur olarak kullanmak. Yani aslinda Kevin Costner'la THY First Class'ini degil. THY'nin tum koltuklarini satmak. (Hatta filmde -simdi tekrar izledim- first class ya da business class'in lafi bile gecmiyor)

THY'nin yurt icinde Pegasus ve Atlas Jet gibi rakiplerden farklilasmasi lazim. Star Alliance iletisimi bu kitle icin pek bir sey ifade etmedi mesela. Avrupa'ya ucan Turkler ise zaten THY'nin Lufthansa ve benzer havayolu sirketlerinden daha iyi hizmet sundugunu biliyorlar (benim tanidigim herkes). Bu anlamda THY Kevin Costner'la bir ust ligde oldugunu tekrar hatirlatiyor tuketicisine. Uluslararasi ucuslar icin yurt disinda bu reklamin nasil is yapacagini ise henuz kestiremiyorum. Bekleyelim ve gorelim.

yucelyilmaz (01 Şubat, 2009 14:43 Pazar)
Bende servislerin yeterince tanıtılmadığı fikrine katılıyorum. Thy, uluslararası uçuşlarda servis anlamında bence bariz farkla rakiplerinden üstün. En azından benim tecrübelerimle avrupa'da diğer Star Alliance üyeleriyle ekonomi sınıfında uçtuğunuzda farkı anlayabiliyorsunuz. Reklam filminde hedef kitle Business olsa da ekonomide de bence oldukça başarılılar. Reklam filminde, kendini yıldız gibi hissetme fikri hoş ama sadece bununla kalınmış. Keşke biraz daha Thy'nin servis kalitesini daha öne çıkaran küçük enstantaneler eklenseydi.

Bu arada bir Thy yurtdışı uçuşunda yaşadığım küçük bir olayı anlatayım. Tam arka koltukta aksanlarından anladığım kadarıyla ingiliz bir grup uçuyordu. Aralarında Thy ile ilgili espriler yapıyorlardı. Yüksek seslerinden dolayı kulak misafiri olmak zorunda kaldım. İçlerinden bir bayan aynen şöyle diyordu. "If you want to die, fly with THY".

Bence Thy'nin iç pazardan çok dış pazardaki imajını güçlendirmesi ve kalitesini kanıtlaması gerekiyor. Tanınan ve tüm dünyada sevilen bir aktörle yola çıkmak fikri güzel. Umarım imajına olumlu anlamda katkıda bulunur.

buraKargın (01 Şubat, 2009 16:49 Pazar)
Settar'ın strateji konusundaki tespitine katılıyorum: First Class urununu THY'yi farklilastirmak icin bir unsur olarak kullanmak. Yani aslinda Kevin Costner'la THY First Class'ini degil. THY'nin tum koltuklarini satmak.

Biz havayollarındaki first class kavramından çok şey bekliyoruz. Halbuki Cem Yılmaz'ın stand up'ından hatırlayanlar bilir, daha önde elinizde bir portakal suyuyla gidiyorsunuz, kaptanın arkasından yolu izliyorsunuz yani :) Ama burada gösterilmek istenen bir star gibi ağırlanmanız, hem de bunu Türk kültürüyle görmeniz. Siz uyurken bile gözü sizin üzerinizde olan, ayrıntılarınızı düşünen ve size güleryüzünü gösteren bir hizmet ve bunun yarattığı sonuç. Filmin sonundaki adamın ruh halinden bunu anlıyoruz. Uçaktan indiğinde bu kadar mutlu olabilen adam olsa olsa star muamelesi görmüştür. Kevin Costner işin celebrity tarafı. Filmi gerçekçi bulduğum için sevdim. Reklam filmlerindeki klasik abartı yok, müzik ruhunu okşuyor, sonunun tahmin edilmesi önem arzetmiyor. En önemlisi de sıkılmadan defalarca seyredilebilecek ve ileride üzerinde konuşulacak bir film. First Class hizmet reklamı yapılsaydı acil durumda o zaman hostesiniz uçaktan paraşütle sizi aşağı da indirirdi. Ama siz THY ile afiyetle Türk kahvenizi içiyorsunuz, uyurken dikkat etmediğiniz ayrıntılarla uğraşmıyorsunuz ve en önemlisi sevgi görüyorsunuz. Her çocuk annesinin starıdır, her yolcu da havayollarının... Bir de bu açıdan değerlendirirseniz reklam filmini izleyen ve beğenen kitleyi daha rahat anlayabilirsiniz. Reklamı tüketen adına konuşmakla reklamı eleştiren adına konuşmak arasında böyle bir fark görüyorum. Kısacası stratejisini, çekimini, müziğini özellikle iç pazar açısından başarılı buldum.

byparlak (01 Şubat, 2009 19:56 Pazar)
ben hep THY yollari ile ucuyordum..taaki 2 hafta once en son ucusuma kadar..turkiye'de ameliyat oldum geri donuyorum check-in olurken ameliyat oldum separator'un orda koltuk verirseniz ayaklarimi rahat uzatirim dedim..bana ne zaman ameliyat oldugumu sordular..hatirlamiyorum dedim..israrla 3-4 defa sormasindan sonra gecen hafta dedim..beyfendi siz ucamazsiniz demezmi..daha sonra ne kadar 'ameliyati 2 hafta once oldum' desemde hayir agzinizdan bir kere bir laf cikti diyip beni ucaga almadilar..allah belalarini versin :D bundan sonra ny-istanbul delta ile ucarim..istedikleri kadar reklam ceksinler tin.

Bigu Üyesi (01 Şubat, 2009 22:12 Pazar) #
''Sıcak türkler'' i  ucundan yakalamış güleryüzlü haliyle gördük Costner'ı.

Reklam filminin özellikle produksiyonuna ve tekniğine dikkat çekmek istiyorum. Genelin aksine usta işi olmuş

Ek olarak; 'teaser' ı izlerken kaçınız sonunda ''coming soon' yazısını bekledi:)
Sinema filmide mi çekilecek acep!


Melih Cılga (02 Şubat, 2009 11:29 Pazartesi)

Genel olarak “marka imajı” reklamlarında celebrity kullanmanın riskli bir yaklaşım olduğunu hatırlatmak istiyorum...
Celebrity’li reklamlar, seyircilerin “Dikkatini Çekme” ve “Reklamın Hatırlanması” kriterleri açısından zaman zaman işe yarıyor. Fakat “Reklamı Markayla İlişkilendirme” ve “Satın Almaya İkna Etme” kriterleri açısından ciddi çekinceler söz konusu...

Markanın mesajı hakkında doğrudan “yetkili / uzman” kabul edilen ünlülerin, o markayla ilgili tecrübelerine dayanarak tanıklık yaptıkları testimonial reklamlar bile, tüketicinin marka tercihini değiştirmek kriteri açısından, sadece ortalamanın altında etkili olabiliyor. Dünyada yirmi yıldır sayısız araştırmanın tartıştığı bir problem bu: “Awareness” yaratmak ile “purchase intent” yaratmak arasında kocaman bir okyanus var...

Marka kendi kahramanını (ya da kendine özgü hikaye üslubunu) yarattıktan sonra, dönemsel satış+promosyon+indirim duyurularında celebrity’lerin kullanılması başka bir şey, ama imajı oluşturmak ya da yükseltmek için doğrudan bir celebrity (hem de o markayla ilgili tecrübesi / tanıklık inandırıcılığı sıfır olan birisi) üzerine kampanya inşa etmek bambaşka bir şey...

Gerçi dünya ölçeğinde “eksileri artılarından fazla olan” riskli bir yaratıcı yaklaşım, Türkiye’deki reklamveren ve reklam seyircilerinin algısında gayet “doğru seçim” olabiliyor; ne de olsa millet olarak bütün dünyanın kendimiz gibi düşünmesini beklemekte üzerimize yok... Bu arada, bugün kaç tane reklamverenimiz yaratıcı stratejilerin / fikirlerin imalat aşamasında test edilmesi için ya da “marka sağlığı” ölçümü için araştırma yaptırıyor ki zaten?..


Aygül Pembecioğlu (02 Şubat, 2009 13:31 Pazartesi)
Künye güncellendi, Art Grup ekibinin isimleri de eklendi.

buraKargın (02 Şubat, 2009 16:27 Pazartesi)
Basın Bülteni - Business class hizmetinin tanıtımı için çekilen reklam filminde, Türk Hava Yolları’nın tüm uçuş ağında bulunan business class hizmetinin tanıtımı amaçlanıyor.
 
Film arşivini de gezebilirsiniz, eski first class reklamları mevcut: http://www.thy.com/tr-TR/corporate/news/press_room/movie_archive/index.aspx

ARTanubis (03 Şubat, 2009 11:24 Salı)
First class lansmanını hemen takiben bu reklam çıktığı için tamamen o gozle izlemiş ve bunun nesi first class diyip durmuştum... meger business'mıs..

business da olsa "star alliance" uyesi olmakla ovunen "feel like a star" gibi güzel bir konseptle reklam yapan bir havayolunun reklamda da bir star kullanmasını beklerdik.. asla star olmayı başaramamış kevin costner'ı değil

Yalçın (settar) Pembecioğlu (03 Şubat, 2009 22:24 Salı)
Art abartmayin yav, adam 2 oscar 1 golden globe kazanmis, holivut'ta ayak izini kaldirima seyetmisler. Daha ne yapmasi lazim bir oyuncu /yonetmenin "star" olmasi icin? the bodyguard ve prince of thieves filmleri zamanlarinin en onemli block busterlari degil miydi?

cemgul (03 Şubat, 2009 22:28 Salı)
evet dediğin gibi zamanın önemli starıydı aksini söylemedik ki, ne iş settar akrabalık mı var yoxa alıngan gördüm seni :D
En sevdiğim filmi The Untouchables' dır.


phoenixia (03 Şubat, 2009 22:48 Salı)
iş adamı imajı için jilet gibi giyinmiş, justin tipli biri oynasaydı da, baba parası yiyen genç veletler mi iş adamı modeli denirdi..

reklamın kevin costner'la çekileceğini duyduğumda, herhalde pilot rolünde olacak, güven duyulan ve tecrübeli vurgusuyla starı birleştirecekler falan dediydim..

Yalçın (settar) Pembecioğlu (03 Şubat, 2009 22:50 Salı)
art'e dedim cem, asla star olmayi basaramamis deyince gozumden yas geldi bir an :) hirhizlar prensini sinemada 3 kere falan seyretmistim ortaokulda :)

cemgul (03 Şubat, 2009 23:08 Salı)
valla son filminde seri katil olan adam ne businesman ne de pilot olarak bende güven yaratmıyor şu zamanda heheh evet aslında onu uçuran filmler Robin Hood ve Dances with Wolves idi zamanında. Sonra Bodyguard ile bütün hatunların rüyalarına girmesine anlam verememiştik kehkeh :D

espirimate (04 Şubat, 2009 14:35 Çarşamba)

Ben kullanılan kişiyi anlamıyorum sadece. Yurtdışında artık işi bitmiş, yüz bulmayan adamlar burada iş yapıyor ya ben ona hasta oluyorum. Van Dammıdır nedir, allahtan onu oynatmamışlar. Tekme atardı herkese valla...



buraKargın (04 Şubat, 2009 18:26 Çarşamba)
'Feel like a star'ı Yosun Müzik olarak Fatih Aygün ve Korhan Uran yapmış. Söyleyen de Fatih Aygün. Tom Waits'i aratmıyor ses, tebrikler gerçekten.


ufuk (ebegumeci) kılıç (20 Şubat, 2009 01:32 Cuma)
 işte bir kanpanyanın, nasıl bir başka aktivite ile pekiştireceğine dair çok başarılı bir örnek!

Thy'in "a star alliance member" a katılması temalı tanıtım çalışmasını çok kuvvetli bir destekleyeci bir mecra ile taçlandırıyor!

Star deyince akla ilk gelen tanımlardan biri nedir?
evet yıldız oyuncular!
Peki bu yıldız oyuncular hangi ödülle taçlandırılır?
evet oscar!
elimizde bir "a star alliance member" ve Oscar var ne yapalım?
Pazara gidip, bir Oscar temalı tanıtım projesi yapalım!
Nası yapalım?
Oscar alacak yıldızları tahmin edecek şanslı kişileri First class bir yollucuk sunalım ve onlar da " feel like a star" deneyimi yaşatalım!
Peki bu kampanya kusursuz mu olmuş?
ah bu kampanayayı, pastadan pay almak istediğin avrupa ve amerika da yer alacak şekilde yapılsaydı da, hem cekilen reklam hem "a star member" bilgisi küresel olarak duyulsaydı.
Gerçi bu kadar kusur kadı kızının hava yolu firmasında da olur diyoruz

and the oscar goes to thy oscar ödülleri anketi !


buraKargın (20 Şubat, 2009 03:24 Cuma)
ebegumeci, harika özetlemişsin. Bu önceden planlı olmayabilir, Türkiye'de NTV Oscar'ı sahiplendi ve bayrağı taşıyor. THY de old star Kevin Costner ile bu durumdan nemalanmaya bakıyor. Yarışmanın konseptini anlayamadım. İlk tahmin edene çift kişilik bilet diyor. Tahmin edildi ve bitti mi yani? 3 gün var daha. Ayrıca dediğin gibi neden Avrupa? Tamam Türk insanı Avrupa'ya daha cazip bakabilir ama Oscar ile bütünleştirdiğin yıldız stratejisini neden Amerika üzerinden kurmuyorsun? Sitesine 'ödüle uçmak için tıklayın' diye banner koymuş. NTV'nin Oscar ödülleri sitesine uçuyorsun, oradan da Avrupa'ya. Hani nerede Oscar, Amerika, okyanus geçecektik daha...

ARTanubis (20 Şubat, 2009 10:22 Cuma)
settarcım star kavramlarımız farklı sanırım... yoksa ben de kabul ediyorum kevin kostner'in cok unlu ve basarılı bir oyuncu, yönetmen olduğunu... Starlık diyince daha parlak, janjanlı, şişirilmiş, begenmese bile herkesin donup baktığı, daha "renkli" bir karakter canlanıyor gözümde.. bu reklamı siyah döpiyesle business ucan sıradan bir iş kadını ve ajda pekkan'la yapsalar konsepte daha iyi oturmaz mıydı?? (hem de kaç yıldır halka hizmet veriyoruz, giderek kendimizi yeniliyoruz imajı da verilmiş olurdu:))

not: ajda pekkandan nefret ederim..

ARTanubis (20 Şubat, 2009 10:24 Cuma)
bu arada reklam filminde istanbuldan binip saatlerce ucup yine istanbula inmesi bir tek beni mi bu kadar rahatsız ediyor??

BigCell (25 Şubat, 2009 23:49 Çarşamba)
THY Uçağının Amsterdam'da düşmesi ardından kurumdan yapılan yazılı açıklamada reklamın Tüm Dünyada yayından kaldırıldığı duyuruldu.

tiryaki (26 Şubat, 2009 00:43 Perşembe)
belkide birileri THY nin havacılık camiasındaki bu yükselişini önlemek istiyordur diye geldi aklıma...

cemgul (26 Şubat, 2009 02:20 Perşembe)
feel like a falling star!
kevin costner şimdi cuk oturdu :p

Neyse ki ölen yok geçmiş olsun.




buraKargın (26 Şubat, 2009 03:39 Perşembe)
Ne yazık ki var..  Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, THY uçağının Hollanda'da inişi sırasında meydana gelen kaza ile ilgili olarak, ''Kazada 9 kişinin hayatını kaybettiği, Hollanda makamlarınca bize bildirildi'' dedi.

big mac (26 Şubat, 2009 09:01 Perşembe)

Yorum yapmak için
- sisteme kayıt olabilir,
- Bigu üyesi iseniz ana sayfadan giriş yapabilirsiniz.