Anasayfa

1838_3648.jpg Resimleri
 

patrona mesaj


Pin It
Anadolu Hayat'ın Ron ronlu Grup Emeklilik filmine bir de inter oyunu yapmışlar... Tipler çok komik...

URL : www.patronamesaj.com
Kategoriler: dijital / viral
Etiketler:

Pin It

Bu haberler de ilginizi çekebilir:

Yorumlar


c (04 Nisan, 2007 15:30 Çarşamba)
eğlenceli olmuş. patronlara konuyu açmak için de güzel bir yol. ben patrona yolladım hemen.

 biraz kontrolü zor yalnız.

Aygül Pembecioğlu (04 Nisan, 2007 15:34 Çarşamba)
Sitenin mantığı tümüyle Uniqlo'nun micro site'na benziyor olsa da, Türk firmalarınında artık Videolu düzgün bişiler yapmak istemesi etkileyici...  



Anadolu Hayat Emeklilik Reklam filmini hatırlayalımmm...

c (04 Nisan, 2007 15:51 Çarşamba)
aslında isteyen çok var eminim ama farkında değiller. bir de web'e gelince rakamların sanki sonuna altı sıfır eklenmiş gibi tepki veriliyor.  en ufak bütçeli iş fazla geliyor. stok fotolar 1 dolara düşmese hala kullanamayacaktık.

adve-fil (04 Nisan, 2007 16:27 Çarşamba)

konsept konusunda yorum yapmanın ötesinde müzikal olarak değerlendirirsek, bu sistemden asla düzgün bir beste çıkmaz.  

kendine güvenen ron ron'ları canlı performans sergilemeli.


karika (04 Nisan, 2007 17:22 Çarşamba)
hepsini tiklayinca tam bir gurultu safsatasi

bolar zortar (04 Nisan, 2007 17:50 Çarşamba)
bi zamanlar soyle bisey vardi, ki ben cok severdim, en cok ona benzio bence... http://svt.se/hogafflahage/hogafflaHage_site/Kor/hestekor.swf

Aygül Pembecioğlu (04 Nisan, 2007 18:11 Çarşamba)
süpermiş bu atçıklar :D

tuuba (04 Nisan, 2007 18:34 Çarşamba)
hehe bende çok sevdim süpermiş hakketten atlar :))

ARTanubis (04 Nisan, 2007 22:49 Çarşamba)
yine bir "güzel fikir başarısız uygulama" vakası korkarım... yıllardır acapella korolarda söyledim ve böyle eğlenceli şarkılarımız da oldu ama bu sitede tam bir kakfoni hakim...ne ton tutuyor ne senkronizasyon var...

bu projeyle ilgili negatif olduğum bir nokta da önce ankaradaki koromla çalışılmış, kayıtlar yapılmış, castinge kadar gelinmiş olmasına rağmen sonrasında "istanbula getirmek zor ve pahalı" diyerek istanbulda bir grupla işin kotarılması...

kentaporolya (05 Nisan, 2007 00:37 Perşembe)
hedef kitlenin muzisyenler yada sanatcilar olmadigini varsayarsak, basarili bir proje.

wirwoluf (05 Nisan, 2007 00:46 Perşembe)
Sonuçta oluşan melodinin çok da müzikal anlamda hoş gelmesi önemli değil.. Burda patrona belki de rahatsızlık vermek sözkonusu. Aynı şirkette çalışan bir grup çalışanın kendi çaplarında patronlarına şarkı söyleyerek grup emeklilik istemeleri gibi bir senaryo ... 

Uniqlu ile benzerliğine de yanyana kutularda oynayan videolara tıklanıp kaydedilmesi.. Bu da çok "aklın yolu bir" durumu gibi geliyor bana ... 

Fikri  "uniqlo" dan bi haber ortaya çıkmış bir iş...

Ayrıca Türkiye de bu tür işlerin çok yaygın olmadığını çünkü bu tür işleri üretmenin ne kadar zor olduğunu -müşteri, bütçe, uygun ekip - sizlerde biliyor olmalısınız. 

Türkiyede de iyi işler dünya standartlarında işler çıkarmaya çabalyan insanlar var .. Şirket yada bireysel gerçekten bişeyler yapmaya çalışan insanlar var o yüzden bu tür platformlarda yapılan eleştirilerde objektif ve daha yapıcı moral veren ve motive edici yorumların yapılması eminim Türkiyede ortaya konan işlerin daha iyi olması için daha bir faydalı olacaktır...

wirwoluf (05 Nisan, 2007 00:48 Perşembe)

Bu arada Uniqlo ile teknik olarak kıyaslandığında uniqlo dan daha karmaşık ve teknik olarak zor bir proje olduğunu görüyorsunuzdur.. uniqlonun tek videonun stop ve play inden oluştuğunu fakat bu projede her karakter için birden fazla videonun senkronizasyonu (videolar arası ve ses) söz konusu olduğunu da görüyorsunuz..


Yalçın (settar) Pembecioğlu (05 Nisan, 2007 01:27 Perşembe)
Ben isin gazete ilanlarini -plak olan- filminden daha cok sevmistim :) bu sitede de sanat yonetimi cok iyi olmus.

tiryaki (05 Nisan, 2007 04:40 Perşembe)
bu sanki;
"arkadaşlar tv reklamı çok güzel oldu
evet, ron ron ron
aa hadi söyleyelim. (denemeler) olucak olucak :)
bunu insnalar netten yapsa eskiden vardı ya böyle oyun gibi 
harbi hadi yapalım" konuşmasından çıkmış gibi olmuş. belki reklamdaki müzik yapılabiliyordur da biz yapamıyor olabiliriz. bu arada c section ve tbwa linklerine tıklayınca neden açılmıor değişik bir durum doğrusu.

ARTanubis (05 Nisan, 2007 10:41 Perşembe)
reklamdaki müzik yapılamaz zira teknik olarak yetersiz site...

@wirwoluf: "Sonuçta oluşan melodinin çok da müzikal anlamda hoş gelmesi önemli değil" yorumuna malesef katılamayacağım... reklamda tüm mesajını acapella bir müzikle verme yolunu seçiyorsan, oluşan melodi çok önem kazanır...siteyi açtığında karmakarışık gürültüler kalmamalı aklında (ki gürültü olmasa da zaten akılda koristlerin rahatsız edici görüntüleri kalıyor...:)

fikir çok iyi ama uygulama zayıf yorumumda direniyorum velhasıl 

wirwoluf (05 Nisan, 2007 11:40 Perşembe)

@ARTanubis
Ankaradaki koronu bilemiyorum belkide senin koronla çalışılsa daha iyi bir sonuç çıkabilirdi.


ARTanubis (05 Nisan, 2007 16:22 Perşembe)
sorun koronun kötü olması değil ki... demek anlatamadım ne demek istediğimi... videoların kalitesi, senkronizasyonu, ses dosyalarının birbiriyle uyumsuzluğu sorun... (teknik bir seyler yani,internetten biraz anlasam da bu tür bir sitenin altındaki teknolojiyi bilemiyorum, ondan aktaramadım belki de...) 

bilen vardır, nedir bu flash mı?

kentaporolya (05 Nisan, 2007 19:54 Perşembe)
@Artanubis Sitenin flash olup olmadigini bile anlayamayacak kadar konuya hakim olmadan sitenin uygulamasi ile ilgili bu kadar on yargili yorum yapman gercekten sasirtici. Bazi katildigim noktalar vardi sana, ama su anda onlardan da vazgectim galiba. Yukaridaki arkadasin dedigi gibi, keske senin koronla calisilmis olsaydi. Eminim bu koro belki profesyonel bile degil sizin gibi, ancak bu reklamin hedef kitlesi "reddedilen koro"`nun elemanlari degil zannedersem. Bosver. Senin kadar muzik kulagi olmayan insanlar egleniyordur belki diye daha iyi niyetli dusunebilirsin.

Fixx (05 Nisan, 2007 20:50 Perşembe)
kent, ART orda latife yapmış, yoksa kendisinin şu dünya uğraşları arasında anlamadığı iş yok, evrensel uğraşılara el attı mı bilmiyorum.

ARTanubis (05 Nisan, 2007 21:22 Perşembe)
umarım eglenmiştir siteye girenler... ne diyim şimdi:)

mezzoalto (05 Nisan, 2007 22:26 Perşembe)

hmmm şöyle yorumlamak gerekirse: ben siteye girdim.. eni konu müzik kulağı olan biriyim.. gerçek anlamda eğlenebilmek için senkronize etmeye çalıştım da söyleyen insanları - çünkü farklı ritmlerde söylüyor ve farklı vuruşlarda başlıyorlar kendi kısımlarına - ama pek başarılı olduğum söylenemez.. evet belki buna kafayı takmayıp "eheheh aynı anda basınca hepsine komik oluyoo" diyecek olanlar da vardır belki tabi ama ben şu noktasına takılıp kaldım reklamın.. adamların yüzüne bastık - bu arada mimiklerin çoook itici olduğunu söylemem lazım - oynadık filan.. sonra? sayfayı kapadık gitti.. ve benim aklımda sadece "ron ron ron grup emeklilik" kısmı kaldı.. hangi marka, neyin ürünü, özellikleri neler, inceleme gereği duydum ne de aklımda yer etti.. şimdi böyle olunca bu kadar emek, çaba vs amacına ulaşmış oluyor mu? bir de sonuçta icra edenler çok fena olmadığına, fikir de iyi sayılabilecek bir fikir olduğuna ama nihai sonuçta ters birşeyler hissettiğimize göre bunun "uygulamadan" kaynaklandığı sonucuna varmamız için "flash" veya "dreamweaver" ne bileyim "actionscript" filan bilmemiz mi icap eder? hayır ben de bilmiyorum alt yapısı ne, bu programlar hangi mecralarda ne işlere yarar ama işte seziyorum bir terslik olduğunu.. uygulamaya yormayacaksam neye yormalıyım bunu? (retorik bir soru değildi bu, cidden soruyorum)


mezzoalto (05 Nisan, 2007 22:36 Perşembe)
ama şunu da vurgulamak suretiyle hakkını yememek lazım "iş"in, belki de ben olayın müzikal oyuncaklı boyutuna fazla odaklandığımdan -algıda seçicilik - arka plandaki mesajlara dikkat etmemişimdir, cidden sayfayı sadece "aa ne eğlenceli bişeymiş" noktasında inceleyenler, olayın "kim" ve "ne" boyutuna benden daha fazla dikkat etmiş/ ediyor/ edecek olabilirler..

ARTanubis (05 Nisan, 2007 23:20 Perşembe)
boşver mezzocum, bu aslında çok süper bir site...hatta takdire şayan, hede, hödö....:)

yaw sen ben bir proje başlatıp bir bigu şarkısı yapsak...

pom pom pom pom bigudiyaar bigudiyaar bigudi bigudi bigudiyaaaaaarrr 

(not: sgb de biliyor bu bestemi belki oda bir kaşını kaldırıp bas partilerini söyler)

mezzoalto (05 Nisan, 2007 23:41 Perşembe)
ehi olur tabi, lakin biliyorsun bir alto olarak ben 4 vuruş fa, 4 vuruş re, arada bir renk olsun diye kalın do, ince do filan şeklinde, asıl melodiyle feci şekilde alakasız bişiler söylemeliyim -biiii guuuu diiiii.. biiii guuuu miiiii guuuu gibi bişiler-.. yecee ve imaginationss da gelmiş, buralardaymış, her zaman olduğu gibi fazlasıyla altomuz var:P.. ana partiyi elbette bir sopranoya söyletmek icap edecek, dydemoz'den başkası olamaz tabi.. sgb bas, sen bariton söyleyeceksen -ki bu lafın gelişi söylemek, 4er vuruşluk do, mi, sol tutsanız yeter baslar olarak, o pompomlar mesela sizin olabilir, geriye bi tek tenor eksiğimiz kalır, ana melodinin bir "türevi"ni söylemek için şaka bir yana bir ara üniversitedeyken nokia ana melodisi için böyle bir denememiz vardı, pek eğlenceli oluyor.. ama itiraf etmeliyim, o günden bugüne halen favori jingle'ım "peynir mayasız olmaaaaz" şeklinde başlayıp giden "pınar peynir mayası" jingle'ı

kentaporolya (06 Nisan, 2007 00:52 Cuma)
hazir Ankara`daki koronun butun elemanlari burda , "özpatronamesaj.com" websitesini acsaniza... sizinle calismayi reddeden ajans kafasini vursun duvarlara. Doğru Senkron, şaşmaz ritim için "özpatronamesaj.com"!!!

mezzoalto (06 Nisan, 2007 09:45 Cuma)

eee su konuya bi açiklik getirmem lazim: bu saydigim isimlerin hicbiri ART'in sözünü ettigi koroya mensup degiller.. hatta ART bile hali hazirda o koroda degil.. ART ve saydigim diger isimler zaten bilgilerinden de görülebilecegi üzere Istanbul'da ikamet etmekteler ve topluca bambaska bir koronun üyeleri ve bu koronun bu reklam projesiyle uzaktan yakindan bir ilgisi de yok.. yani argümanin cikis noktasi sanildigi üzere "bizimle calismadiniz ya, kötüsünüz" degil, bu kadar baside indirgememek lazim burada fikir alisverisi yapan insanlara dair beklentileri.. o nokta, sadece "keske bu kadar emek harcayan insanlarin hakki yenmeseydi noktasi"..

Ustelik o koro veya Swingle Singers, Manhattan Transfer veya Real Group'la da calisilsa sitede su an gorulen senkron problemi olabilirdi.. ART da aynen bunu söylemis zaten: "sorun koronun kötü olması değil ki... demek anlatamadım ne demek istediğimi... videoların kalitesi, senkronizasyonu, ses dosyalarının birbiriyle uyumsuzluğu sorun..."


Yalçın (settar) Pembecioğlu (06 Nisan, 2007 14:13 Cuma)
Ya site komik ve eglenceli olmus lakin eksikleri yok degil. Elestirilerin dozu gayet makul. Niye bu kadar alinganlik? Filmdeki sarki da iyi degil bence. Fikir olarak iyi ama soylenen sarki iyi degil. Bunu soylemekten de cekinmiyorum.

Aygül Pembecioğlu (06 Nisan, 2007 16:18 Cuma)
aximmmm ben uyurken makineni geri mi aldin seeeeennn.  benim yanimda olmadigin zamanda demek bigudasinnn hiiiiiiiiiiii

nomade (08 Nisan, 2007 21:19 Pazar)

Herhangi bir şirkette birleşip de bunu patronuna gönderecek 10 kişi var mıdır acaba? Bu iş ne kadar amacına hizmet ediyor merak ediyorum. Çok konuşuluyor olabilir ama hiç gerçekçi olmadığı kesin.


ferhat can (08 Nisan, 2007 22:20 Pazar)
zaten patrona biz grup istiyoruz demek pek akıllıca değil.

ARTanubis (08 Nisan, 2007 23:52 Pazar)
orgy sigortası... nolur nolmaz

ferhat can (08 Nisan, 2007 23:57 Pazar)
hehehe bütün haberler +18 olsun kampanyası açtı artanubis. destekliyoruz.

ARTanubis (09 Nisan, 2007 00:00 Pazartesi)
pişman değilim:)

tiryaki (10 Nisan, 2007 01:45 Salı)
ben sevdim, hoşuma da gitti :) ama bacardi music mixer varken... bu işte hani desteklesin olayımızı die... adamlar yapmış. bi hatası önemli de bi hata bence; gazete ilanlarında dergilerde fln bu sitenin reklamı yok, nette de az var sanırım. o noktada zaten böyle büyük beklentiler yaratmıyor. ve düşük beklentileri de karşılamakta yeterliyse problem yoktur derim. corolla bişeysi ile karşılaştırınca anlaşılacak dediklerim.
bu arada ali abid one odunu seçim programı sunuyo kıl oluyorum

snt (19 Nisan, 2007 14:10 Perşembe)

Yalçın (settar) Pembecioğlu (19 Nisan, 2007 14:21 Perşembe)
O zaman hep birlikte: Oha diyorum!

bolar zortar (19 Nisan, 2007 19:20 Perşembe)
ya iyi de bu iki is ayni is diil ki... bi de calinti bi is yakalamis gibi "yapilmisi var" demissiniz ki, bu da ayri bir ayip(isi yapanlara). anliyorum ulkede cok fazla calinti is var, ve belli ki bunlari ortaya cikarmak icin ciddi bir caba harciyorsunuz, ancak her benzer gorunen is ayni is degil ne yazik ki... bu konulari daha once de cok konustuk ama "ne calintidir, ne calinti diildir" konusu cok ciddi bir konu. hem calan icin, hem de kovalayan icin. aman...

Yalçın (settar) Pembecioğlu (19 Nisan, 2007 19:25 Perşembe)
Bolar, oha diyorum çalıntı iş demek değil ki, aşırı benzer iş anlamına da geliyor. Bu iki koro birbirine benzemiyor mu allah aşkına :)

Bu arada koltuk altından bile gayet güzel müzik yapmış adamlar. Bizim sitedeki koronun melodi oluşturamaması uygulama açısından bir eksiklik olarak kabul edilebilir anlamına geliyor bu bence.

bolar zortar (19 Nisan, 2007 19:48 Perşembe)
ohadiyorum'a demedim zaten... ama "boyle de bi is var" demek ayri, "yapilmisi var" var demek ayri. ohadiyorum'la ilgili olarak da, bi ise oha diyebilmem icin sadece birbirine benzeyen iki korodan daha fazla benzerlik olmasi lazim isler arasinda(bence). cunku boyle bir yaklasimla honda'nin "choir"ini da "yapilmisi var" diyerek koyabilirim bu siteye. ayrica haklisin "patrona mesaj"in uyumsuzlugu hakkaten fikri oldurmekte...

Yalçın (settar) Pembecioğlu (19 Nisan, 2007 20:36 Perşembe)
Aa! Honda Choir de iyi fikirmiş ;)
Oki, anladım demek istediğini.

passiflora (19 Nisan, 2007 21:48 Perşembe)
Ne melodi, ne efektler ne de uyum... Hiçbiri ilk aşamada göze çarpmıyor fikrin parlaklığı yanında. Fikrin özgünlüğüyse tartışılır tabiki..

Yorum yapmak için
- sisteme kayıt olabilir,
- Bigu üyesi iseniz ana sayfadan giriş yapabilirsiniz.