Anasayfa

1648_3250.jpg Resimleri
 

Aerobik + Bisiklet = Streetstepper!


Pin It

Hoş diyebileceğim ve fakat 2.750 Euro civarindaki fiyatı olmasaydı hemen alabileceğim bir ürün. Münich Enternasyonal Spor Fuarında (ISPO) sanırım en iyi bişi diye ödül falan almışlar.



URL : www.streetstepper.com
Kategoriler: tasarım
Etiketler: bisiklet, spor, stepper

Pin It

Bu haberler de ilginizi çekebilir:

Yorumlar


Yalçın (settar) Pembecioğlu (21 Şubat, 2007 22:26 Çarşamba)
SGB dikkat! Web sitesi müzikle açılıyor, ofis inlemeden ben söyliyim :)
Çok eğlenceli bi'şey bu, tam sportsfreak'lere göre.

ARTanubis (21 Şubat, 2007 22:27 Çarşamba)
...ki bu kesinlikle ben değilim...

ARTanubis (21 Şubat, 2007 22:28 Çarşamba)
müzik te vokal cazdan nefret ettirdi be, bu neee??

phoenixia (21 Şubat, 2007 22:35 Çarşamba)

ürün sitesinin linklerinde mi sorun var,bnm bilgisarayımda mı anlamadım...:/


dragonfly (21 Şubat, 2007 22:59 Çarşamba)
biner giderim ben bisikletime efendi gibi.  
değişmem o zevki hiç birşeye. 
spor salonunda var buna benzer bir alet mesela,  denedim vücut senkronize olamıyor bir süre sonra.
(  huysuzlandım iyice )

Fixx (21 Şubat, 2007 23:25 Çarşamba)
Bu bi süreden sonra çok yorar ya, bide o yorulunca artık hareketleri sağa sola "öfff, pöfff" şeklinde yapacağımızdan denge problemi de yaşarız, herhalde.

bella donna (22 Şubat, 2007 00:36 Perşembe)
iki tekerleklilerden zaten korkarım.. airwalker denen aletten bile uçmayı becerebilen bir insanım.

ben buna binersem ölürüm.

bunyaz (22 Şubat, 2007 01:08 Perşembe)
sanki normal bisiklet bisiklet değilmiş gibi hava var burda

kurtyiyenkırmızıbaşlıklıkız (22 Şubat, 2007 01:24 Perşembe)

selesi de yok ne güzel ,bisiklet gibi değil ;
insanı olduğu yere mahkum edip sıkıntıdan baymak gibi bir özelliği de yok , o spor salonlarındaki benzeri gibi de değil ..
güzel birşey bence :)

dengeye filan gelince ; bu o salonlardaki gibi aynı anda hem kol hem bacak hareketyle işleyen bir mekanizmaya sahip değil ya o açıdan dengenin bisiklettekinden pek de farklı olcağını düşünmüyorum (gerçi denemeden bilemeyiz ama ..) ; o fitness aleti kadar yorucu da olmaz sanırım gene aynı sebepten ki zaten öyle olsa sakat bir şey olurdu çok üretmezlerdi de herhalde  ölmesin insanlar yazık diyerekten çünkü o mekanizma 10-15dk da iflahını kesip insanın ,  boşalttırıp da bilimum ayak bacak kaslarını  (sağlam bir kondisyonu yoksa tabi kişinin) ayakta durmaya mecal bıraktımıyor ki bir de dış ortamda gezinilsin onunla da mümkünse dönülsün o çıkılan yoldan hiç kimseye hiçbir şeye zarar vermeden filan

Doolittle (22 Şubat, 2007 13:06 Perşembe)
yaklaşık 2 yaşından beri bisiklet tepesinde olan bi insan olarak söylüyorum ki bu çok ama çok gereksizi bişi... :) 
kesinlikle bisiklet keyfinin buna değişmem. Yahu yorulunca duracakmıyız sürekli. Böyle ellerini bırakma ön keldırma vs. de yok bunda. Çok gerildim videosunu izlerken. bizim evde var buna benzer bi alet kullanamıyorum hiç. hep böyle öne doru düşecekmişim gibi bi his yuandırıyo bende.

sadi (su geçirmez balık) tekin (22 Şubat, 2007 13:24 Perşembe)
doo, unutmaman gereken şey şu. evdeki alet sabit bir alet, bu ise hareketli. dolayısıyla denge çok farklı olacak. duran bisiklet - giden bisiklet.

Doolittle (22 Şubat, 2007 13:34 Perşembe)
SGB'cim sen de beni yanlış anladın ben bu bisikletin denge sorunu var demedim. Tabiki bu bisikleti yapan adamlar denge sorununu düşünmüştür benim lafım ona degil.. Son cümle sadece bi anektottu

bella donna (22 Şubat, 2007 13:37 Perşembe)
arkadaşlar tartışmaya gerek yok yahu 8) kullanabilen olur, kullanamayan olur... açık sözlü olun. itiraf ediyorum: düz yolda bile yürüyemiyorum! 8)

sadi (su geçirmez balık) tekin (22 Şubat, 2007 13:45 Perşembe)
yok seni yannış annamadım. evde zor oluyor hele giderken lafları dönüyor da. ona lafım.

bir de iki teker hastası bi adam olarak her türlü farklı bisiklet tasarımından heyecan duyuyorum. bu kadar farklı konseptler ortaya çıkınca keyiflenirken de deneme yapmadan reddeden zihniyetle karşılaşınca da bi o kadar şaşırıyorum.

bir başka atraksiyon ise şu; haberi görünce hemen defterlerimi karıştırdım ve evet karşıma çıktı. doğru hatırlıyorum. 2001 senesinde bir defterime bi takım notlar alarak tasarladığım, üzerinde düşündüğüm bir proje bu. üstelik tamamen aynı. birebir. kahroldum tabi. ühü..

Yalçın (settar) Pembecioğlu (22 Şubat, 2007 13:48 Perşembe)
Bir de bu aleti bir bisiklet alternatifi olarak görüp "bisikletimden vazgeçmem" dememek lazım. daha çok step aktivitesini açıkhavada yapmaya yarayan bir şey bu. bisikletin yerini tutmayacağı gibi, verdiği keyifi ya da yaktıracağı kaloriyi bisikletle elde etmek de mümkün olmayacaktır.

ARTanubis (22 Şubat, 2007 13:51 Perşembe)
yapmadığın iyi olmuş sgb.. bak bu senin olsa senin tasarımına bok atıyor olacaktık, ucuz kurtuldun... :)
gerçeki bir objeye dönüşmemesi de önemli değil bence tasarımının ..yine de eline sağlık...

Doolittle (22 Şubat, 2007 14:00 Perşembe)
ben böyle bi adamım SGB. Eskileri bırakamayıp, alışkanlıklarımdan vazgecmem. Çok extreme bi durum olmadıkça. Ya da bu hareketi pek sevmedigim içindir buna karşı olan tutumum. 
Mesala bi ara yani yaklaşık 8 sene önce falan belkide daha fazladır. Zİncirsiz bisikletler çıkıyor diye duymuştum ne kadar doğru hala bilmiyorum hiç elde edemedim. Bak ona çok sevinmiştim. Artık zinciri attı, koptu derdi yok diye.
settar'In yorumundan sonra tabi daha farklı bi bakış açısı oldu beynimde ama videosundaki o bisikletle yarıştırmaları beni sinir etti. Ama önüme gelse denemezmiyim denerim.

Doolittle (22 Şubat, 2007 14:01 Perşembe)
bu arada SGB o insanı sinir eden bi durum.. Hayata geçiremediğin projelerin, böyle karşına çıkması.

sadi (su geçirmez balık) tekin (22 Şubat, 2007 14:03 Perşembe)
seninle aynı fikirde değilim art. bu gibi şeylere belki bizler çok açık değiliz. ama bizim dışımızda koca bir dünya var. ve iyi fikirler için heyecan duyuyorlar.

bazı tasarımların heder kitlesi de spesifik olabilir. olmalı da. belki bu ürün de bir furya olarak geçip gidecek. bunun bi önemi yok. herkesin beğenmesi de gerekmez. mümkün de değil. bildiğin bisikleti de sevmeyen kullanmayan bi sürü insan var.

bence temel mesele yeniliklere açık olmak, denemeye hevesli olmak, önyargılardan sıyrılmak. denemediğimiz bir ürüne bok atıyor olmamız ne acı...

kendi tasarımımla ilişkilendirdiğim için heyecanlandığım sanılmasın. nasa'nın ilgisini çeken bisiklet için de heyecanlanmıştım ben, ya da hollandalı bi abinin tasarladığı sekiz kişi gezdiren daire şeklinde bisiklet için de.. heyecanlı bir tipim. ama mesela bu değil..

ha bu arada kişisel olarak kimseye değil lafım. toplumsal at gözlüklerimize kızıyorum. elimde değil.

ARTanubis (22 Şubat, 2007 23:18 Perşembe)
burada tasarımcı kimliğinin yanısıra ikitekersever kimliğin de yorum bildiriyor ama sgb... üzerinde zıplama paletleri olmayan bir bisiklet te konsa laf edebilirdim ben...asla 2 teker olayına ısınamamış biri olarak...

denemeden bok atma olayında tamamen katılıyorum, bu olay hakkında hiçbişi bilmediğin konularda ahkam kesmek veya "ah o takımı ben çalıştırıyor olsam şimdi şampiyonduk" filan noktalarına kadar giden bir tatminsiz Türk fenomeni malesef.... (ayy cümle iğrenç oldıu ama başa dönüp revize edemeyecek kadar yorugunum:))

dragonfly (22 Şubat, 2007 23:54 Perşembe)
ya ben katılmıyorum bu "önyargılı, at gözlüklü" suçlamalarına.
çok mu matah bişi şimdi bu? böyle ayakta falan ..
hem niye sahilde gezerken step yapmak istiyeyim ki? 
2'si bir arada şampuan bile kullanmayan ben, bisikletime de pedal basarak binip gezmek istiyorum sadece.

Yalçın (settar) Pembecioğlu (22 Şubat, 2007 23:58 Perşembe)
e ama dragon, sen 2'si bir arada bile kullanmadigini soyleyerek zaten bir trendwatcher, early adopter, experiment searcher (sonuncusunu ben uydurdum) olmadigini beyan ediyorsun :) Inan bu urunu piyasaya surenler de sana satamayacaklarini hesaplamislardi.

ARTanubis (23 Şubat, 2007 00:15 Cuma)
belki "laggard filan ama sonunda pes edip alır bu önyargılı örümcek kafalı da" demişlerdir:)

dragonfly (23 Şubat, 2007 00:26 Cuma)
doğru söyledin settar. ben her şeyi yerli yerinde seven biriyim sonuçta. (oğlak burcu işte)

Yalçın (settar) Pembecioğlu (23 Şubat, 2007 00:31 Cuma)
Din!!! Ben burcuma ihanet eden bir oglakim o zaman :D

sadi (su geçirmez balık) tekin (23 Şubat, 2007 09:43 Cuma)
burdaki "din!!" in bir gong sesi olduğunu açalım da. tartışmalar farklı yönlere gitmesin :)))

dragonfly (23 Şubat, 2007 09:44 Cuma)

istisnalar kaideyi bozmaz demişler ama :)  


ARTanubis (23 Şubat, 2007 10:59 Cuma)
Settar'ın Din! efektinde 3 dk takıldım sonra aşağıyı okudum...sgb açıklama faydalı olmuş...:)

Saklibahce (23 Şubat, 2007 14:39 Cuma)
evet, bende öyle düsündüm, hadi ben avusturyadayim "I" yapamiyor klavyem ya siz:)    bak yapamiyorum daki sonuca

Yorum yapmak için
- sisteme kayıt olabilir,
- Bigu üyesi iseniz ana sayfadan giriş yapabilirsiniz.