Yorumlar
bella donna (30 Eylül, 2006 12:24 Cumartesi)aaaaaaaaaaaa! ipod'umun suyu çıkmış!
artık onu sevemiyorum... 8(
merijane (30 Eylül, 2006 12:43 Cumartesi)katılıyorum gerçekten suyu çıktı bu işin, bide çok itici olmuş tasarımlar...
ARTanubis (30 Eylül, 2006 14:03 Cumartesi)"şirin" ve "cici" den nefret ediyorum sanırım...
agarhasan (30 Eylül, 2006 21:12 Cumartesi)ürün beklenen etkiyi yaratmadı sanırım

en azından bu sitede
tims@h (30 Eylül, 2006 22:47 Cumartesi)Levi's da iPod uyumlu pantalon yapmış ve Türkiye'de limitli sayıda satışa sunulmuş. Detaylar
burada.

İlanı büyütmek için üzerine tıklayınız.
iPod uyumlu iç çamaşırlarının çoktan piyasaya çıktığını düşünürsek Levi's biraz geç bile kalmış diyebiliriz.



bella donna (30 Eylül, 2006 23:14 Cumartesi)levi's'ın iPod pantolonu çalışmaları daha evvel
bigu'da yer almıştı. hatta boxerlar da buralarda bir yerde olmalı diye düşünüyorum. ama sütyen ve dantelli slip'i ilk defa görüyorum.
yine de bu hiçbir şey değiştirmiyor. ben çok sıkıldım 8(
bella donna (30 Eylül, 2006 23:18 Cumartesi)boxerlar da
burada.
ve bu zamana kadar iPod anahtar kelimeli tam 24 haber açılmış. bigumigu'da rekorun iPod'da olduğunu düşünüyorum. 89
bella donna (01 Ekim, 2006 00:03 Pazar)ühüüüü... ben artık cadı diiiliiiim... eskidendi o settarım yaaaa 8) mazide kaldı 89
ya şaka bi yana iPod gördüm mü cidden hırs yapıyorum 8)
tims@h (01 Ekim, 2006 00:54 Pazar)La donna bella. Non ho saputo che odiavate i ipods. Sappia prego che non possiedo un ipod, io usano il mio PSP per ascoltare la mia musica. In avvenire, sarò coments facenti attenti circa ipod. Buona notte.
bella donna (01 Ekim, 2006 12:29 Pazar)timsahçığım neden italyanca yanıt verme ihtiyacı duyduğunu anlayabilmiş değilim ancak şöyle bir şeyler mi anlamalıyım: iPod kullanmıyormuşsun. müziğini PSP'nde dinliyormuşsun. iPod hakkında yapılan yorumlardan sonra belirtmek istemişsin. iyi gecelermiş?
cümlendeki kelimelerin çoğu çekimli olsa gerek ki online sözlüklerde bulamadım. mantığım ancak bu kadarına el verdi.
bir de bundan sonra seninle bu şekilde anlaşabiriz burada. italyanca öğrenmeye niyetim vardı zaten 8)
tims@h (01 Ekim, 2006 14:48 Pazar)Brava!
bella donna (01 Ekim, 2006 15:18 Pazar)aaaa... sahi mi? oysa ki "o cessate di piagarmi o lasciatemi morir" derken hep "ya beni sevdiğime verin ya da beni öldürün" dediğimi sanıyordum 8)
Yalçın (settar) Pembecioğlu (01 Ekim, 2006 15:54 Pazar)şirin şeyleri beğenmek havalı değil bugünlerde sanırım SGB'ciğim, bigu'ya da bir gotiklik hakim anlaşılan.
Bir süre sonra herkeste iPod olduğu için Bella'nın da dediği gibi "benim de iPodu'um var" tarzı gösteriş yerini kılıfla farklılaşmaya bırakacak. O zaman bu grotesk kılıflar birer anti şirinlik objesi olarak Hello Kitty sevmezler tarafından pek rağbet görecek.
timsah ve bella diyaoğundan anladığım kadarıyla timsah PSP'den müzikçalar olarak da faydalanıyormuş. PSP"den müzik dinlemek için güzel de, minik bir boombox kadar ağır bir aleti tişört ve kotla işe giderken neremde taşıyabilirim?
tims@h (01 Ekim, 2006 16:17 Pazar)Settar sen hiç PSP uyumlu boxer duymadın mı? Çok kullanışlı :)
alisureyyatorun (01 Ekim, 2006 19:14 Pazar)yakinda bu boxer larin laptop uyumlulari da cikar mi dersiniz?
Erman Sinan (02 Ekim, 2006 05:30 Pazartesi)Ali senin Boxar a su anda zaten 22" ekran sigar yane hehhe :) Bekleme yani gezdir her yerinde notebook`u :)
phoenixia (02 Ekim, 2006 23:52 Pazartesi)ipod imajına ters geldi bana.. minimal ve kesin çizgileri olan,kendisi zati estetik bir"şeyi" böle bıcıbıcılaştırmak hoş gelmedi diyim ya da...
günlerini gecelerini harcasın adamlar, nevi şahsına münhasır birşey çıkartsınlar..sora bunlarla üstünü örtelim...cık..olmaz...
:)
cemgul (03 Ekim, 2006 06:29 Salı)boyle spastik kızlardan boyle tasarım beklenir muhahaha (igrencim kabul) sağdakinin bakışa baksana allah aşkına, senin ne işin var ipodla, git beslenme çantası, matara kılıfı falan yap hehehe.
Bu kılıfı takıp ne müzik dinlenir ipodda biri söylesin lütfen :)
ipodun kool imajın ters birşey katılıyorum. neyse bizi bozar.
...
So God bless you all
For the song you saved us...oh...

Erman Sinan (03 Ekim, 2006 07:39 Salı)Yarantik bunlar YARANTIK
We All doomed....

nick (03 Ekim, 2006 08:43 Salı)nie ya ben ilkez sevdim bu tip kiliflari, eyvalla bende almam takmam etmem ama karakterler guzel olmus. hata biraz son donemde cikan roccos modern world, sponge bob vs gibi cizgi filmlerden arak gibi duruyorlar tarz olarak.
cem agar girmissin, hayirdir kizlar tanidik galiba? yamuklari mi oldu mazide? heheh
phoenixia (03 Ekim, 2006 08:57 Salı)ama ama zati onu diyoruz ki.. tamam cicidir, bicidir..yeğenim bayılarak oynar bunlarla..ama bu bıcıbıcı kılflar+ipod=error yani...
sonuçta ürünü,amacıyla değerlendirmiyo muyuz.. bilemedim...
alisureyyatorun (03 Ekim, 2006 12:30 Salı)macbookun uzerine kapladiklari kilifa daha cok guldum ben. ne o abi iki tane goz koymus. sol ustte apple logosunu kapatiyor. bilgisayari kullanmaya engel. iki tanede kablosuz iletisime destek gibi gorunen kulak seklinde antenler hahahahhaha :D
paspas niyetine kullanirim ben bu kilifi.
Yalçın (settar) Pembecioğlu (03 Ekim, 2006 12:35 Salı)Farklılaşma isteği arkadaşlar... Eninde sonunda Apple kullanmak da Windows kullanmak gibi olacak. Tanıdığım pc kullanıcılarının en az yarısı bir sonraki bilgisayarlarını Apple almak için para biriktiriyor. İşte pc kullanıp evde Mac'i olan bir sürü arkadaşım var. Herkeste aynı bilgisayar olunca bu saçma görünen eklentiler/kılıflarla daha orijinal hissedeceğiz kendimizi.
Bu haberdeki kılıfları sevmemin sebebi de, şirin değil biraz ürkütücü olmaları. Böyle saçma oyuncakları seviyorum.
alisureyyatorun (03 Ekim, 2006 12:40 Salı)evet settar bu gidise mac den pc ye gececem galiba. bekle beni windows wroaaaaa :P
phoenixia (03 Ekim, 2006 13:45 Salı)marka tadında deil ürün tadında yaklaşıyorum ben.. seven olur,sevmeyen olur...eyvallahtır...
farklı olmak güzeldir,bence de..nasıl olunduğu da önemli ama... birşey yaygınlaştıkça farklı olma iddiası zayıflayabilir tabii... ama tercihler herzaman farklı olmak amacıyla ve sebebiyle yapılmaz.. ihtiyaçlar ve mecburiyetler de sözkonusudur...
kullanmayı hiç sevmediğiniz bir ürünün size getirdiği farklılığı da sevmezsiniz bu durumda...
bu abidik eklentilerle kendimi farklı hissetmektense sıradan olmayı tercih ederim..hıh...-:)-
deep not:yazı gayet relax bi ruh halindeyken klavyeye alınmıştır..belki poleNik bile olabilir...
bella donna (03 Ekim, 2006 18:16 Salı)settarcım d&r'larda koyun, kuzu, vs. şeklinde tv'ler satılmaya başlanmış. normalde ıyk'layıp geçecek olsam bile benim bile ilgimi çekti. tavsiye ederim 8)
Yalçın (settar) Pembecioğlu (03 Ekim, 2006 18:26 Salı)Aa, gördük biz de Vikicimle onları :D
10" falan lcd'ler ama çok tatlılar. Kapaklı bi elma var msela :)
kablosuz olsalardı direkt alırdım ama bu şekilde kullanışlı değiller.
alisureyyatorun (03 Ekim, 2006 18:33 Salı)evet bende gormustum. cok abuk bulmustum. tamam cocuk odasina falan olur belki de hani gunluk kullanim icin biraz fazla sirinler...hehe
bella donna (03 Ekim, 2006 18:36 Salı)çocuk odası, yatak odası, mutfak ve hatta keyfinize fazla düşkün iseniz şöyle tam küvetin karşısına monte 8))
daha bir orijinaller...
sakinhalim (03 Ekim, 2006 21:12 Salı)tam kitty dicektim settar demiş..sona d&r daki tvleri dicektim bella demiş..tamam sölemiorum bişi..
cemgul (04 Ekim, 2006 01:24 Çarşamba)evet evet. tek başına çok komikler laf yok. ama iPod'la bağdaştıramadım.
empati kuralım; Ne yani , iPod kool diye bütün kılıflar da kool mu olacak ebelek şebelek şirin şempanze kılfılar olamaz mı?
olur tabi olmuş bile.
Yeni jenerasyon cep telefonları, iPod ve muadillerini gömecek az kaldı. cep telefonu dışında ayrıca bir alet tyaşımaya gerek kalmayacak. Haliyle apple'dan iPhone telefonu çıkartmasını bekliyoruz. Yakında ne iPod ne de kılıfları kalacak.
bugateg (04 Ekim, 2006 12:16 Çarşamba)ipod'um olsa neden boxer'ımda saklama gereği duyayım ki :D
ayrıca bu kadar cicili bicili şeyleri oldum olası sevmemişimdir.
Erman Sinan (04 Ekim, 2006 15:16 Çarşamba)harbiden ha... Boxer da neden saklayalim yaw? yolda gidiyosun sarki degistireceksin yolun ortasinda elini pantolunun icine sokani ne derler yaw?
Afaroz ederler valla...
tiryaki (06 Ekim, 2006 01:51 Cuma)ali sinirlenmedi mi bunlara yaa... bi kampanya başlat ali. olmuyor böyle, ne o cici ipod kılıfı filan.
alisureyyatorun (06 Ekim, 2006 01:54 Cuma)evet yep yeni bigu kiliflari yapacam. ustelik tum ipod sahibi bigu uyelerine bedava dagiticam hepsini hehehe :D
tum cici kiliflarin en cicisi olcak :D
tiryaki (06 Ekim, 2006 01:57 Cuma)işte bu abicim... ast | style
Erman Sinan (06 Ekim, 2006 05:47 Cuma)Eyvah Ali gaza geldi...
Turkiyede 2. bir uranyum vakasi yasanabilir
DIKKAT edelim...
bu arada bunlar o kadar ugrasacaklarina kadin corabi gecirselermis ya ipod`a?
baklava dilimlisini filan yapicaksin super gider heheh :)
alisureyyatorun (06 Ekim, 2006 12:08 Cuma)aman simdi kadin corabi gecirirler. iki gun sonra jartiyelli modeli falan cikar. yok belden askili falan. ipod tam nonos isi olur hehe.
birkac gun sonra bombayi patlatcam merak etmeyin. kiliflar geliyor :P
tims@h (12 Nisan, 2007 18:59 Perşembe)Aşağıdaki yeni ipod aksesuarı (üretici buna "akseksuar" demiş) hakkında haberi bu haftaki Şamdan'da gördüm, dergi kibarlık yapıp "masaj aleti" demiş ama bildiğiniz dildo (vibratör). İşte karşınızda
OhMiBod, ipod'unuza bağlıyorsunuz ve dinlediğiniz parçanın ritmine göre titriyor.



Fixx (12 Nisan, 2007 21:59 Perşembe)Biz bu "aygıt"ı konuşmuştuk daha önce bi yerlerde zaten, ımmm, Amidala eklemişti sanırım. ART'ı da hatırlıyorum, prezervatif reklamı olması muhtemel, ama yok yoooook, kendini sev temalı bi reklamdı sanırım.
Fixx (12 Nisan, 2007 22:06 Perşembe) mezzoalto (12 Nisan, 2007 22:54 Perşembe)bunun zayıflık anlamadım ben, tamam iX şeyler gitgide bıkkınlık verici olmaya başladı, vibratörün ipod'a bağlı olanı da olmayıversin denebilir ama zayıflık, depresyon gibi konulara nasıl bağladık ki ürünü? ve normalin tanımını kim neye göre yapıyor ki? cinsellik bir ihtiyaçsa, en temel dürtülerimizden biriyse, bunu tatmin etmek adına mutlaka bir ikili ilişki bulup buluşturmak mı normallik? yoksa kişinin gerek fiziksel gerekse ruhsal açıdan ne kadar sağlıklı olduğunu/hissedeceğini bilemediği biriyle sevişmesindense mastürbasyon yapması mı daha "sağlıklı" ve "normal" görülmeli? bu bizi asosyel, yalnız, mutsuz, ve zayıf kılmak durumunda da değil, bir ihtiyacın tatmin edilmesi sadece.. bir vibratöre bu kadar anlam yüklememek lazım..
mezzoalto (12 Nisan, 2007 22:56 Perşembe)ayrıca madem haber canlandırılmış, ben asıl ürün hakkında da görüş belirteyim: evet çok cici ve şirinler, evet numunelik olsun diye bir tane bulunsun isterdim bende, ama içine ipod koymazdım.. telefon, ipod vb aletlerin kılıfla taşınmasını kullanışsız buluyorum..
Fixx (13 Nisan, 2007 00:01 Cuma)nick'inin sağında, tarih ve saatin de sağında 1 piksellik, turuncu bi nokta vardır, ona tıklayarak düzeltebilirsin yazını istediğin gibi
mezzoalto (13 Nisan, 2007 01:25 Cuma)genel kabul görmek bir normal standardı olamaz.. normal olan şeyleri norm grupları yaratır ve dolayısıyla yeterli çoğunluğu topladığın her grubun seninkiyle çelişir normları olabilir.. afrika kabilelerinde çıplak dolaşmak normaldir ama bizde değildir.. bu ülkenin hatırı sayılır bir yüzölçümünde namus kavramı bekaretle eşdeğer ve bu nedenle cinayet işlemek genel geçer kabul gören bir durum, gayet normal sayılıyor.. senin bakış açınla yaklaşırsak bunun "bizim için de normal" sayılması mı gerekiyor?
teknolojinin insanları asosyelleştirdiği ise çağımızın en dillere pelesenk olmuş klişesi.. teknoloji asosyal olmaya meyilli insanların hayatını kolaylaştırabilir elbette ama durduk yerde insanları sosyal süreçlerden uzaklaştırmaz, hatta iletişimi pekiştirir.. cep telefonları, internet ve chat programları sayesinde çok daha seri iletişim kurabiliyor, yeni insanlar tanıyoruz.. dolayısıyla bu argümanı da geçelim..
ve insanın kendi kendisini tatmin etmesinin yalnızlığından ileri geldiğini iddia etmek biraz komik oluyor, çünkü cinsellik bir dürtüdür, sosyal bir faaliyet değil.. iki kişi arasında geçerse elbette iyidir tabi ama senin açından bakınca ne kadar kalabalık o kadar iyi mi demek lazım acaba "yalnızlığa karşı" durabilmesi için

yaşasın orji diyorum o zaman
el yapımı versus fabrikasyon dondurma analojisine gelince.. demin de dediğim gibi cinsellik libidinal enerji ile alakalı bir dürtüdür ve enerji birikirse kanalize etmek gerekir.. eğer sen acıkınca "aaa hünkar beğendi olmazsa hayatta yemem, aç dururum daha iyi" diyorsan bilemeyeceğim hatta idealizminden ötürü tebrik bile edebilirim seni.. ama bazılarımızın hayatında her zaman böyle ev yemeği veya el yapımı dondurma yeme lüksü olmuyor; zaman, şans, kısmet meselesi.. o yüzden bazen hamburger, veya hazır çorba yemek zorunda kalıyorsun beğendi yerine.. ve nihayetinde önemli olan karnının doyması oluyor.. fırsatlar uygun olduğunda da tadını çıkararak, sağlıklı sağlıklı beğendini yiyorsun.. ve bu ne anormal, ne sağlıksız, ne de yanlış..
şapır şupur çorbaya dalmak, ağaç dibine işemek ve bu konunun uzaktan yakından bir ilgisi olmadığını da vurgulamak isterim: kimse cinsel ihtiyaçlarını herkesin içinde gider demiyor.. ayrıca iskenderin hapı da buna uygun bir metafor olmamış, iskender aromalı cips desen belki daha uygun düşerdi.. hele mastürbasyon ve etik kavramları nasıl olmuş da aynı metin içinde yer almış hiç bilemedim; kişinin kendi tatmini için seks oyuncakları kullanması etik dışı bir durum mu yani? öyleyse o etiğin kurallarını kim belirliyor.. değilse, bu amaçla bu oyuncakların üretilmesi nasıl oluyor da etik dışı olabiliyor?
-varsa- sabredip buraya kadar okumuş olan herkese: "bir vibratörü bu kadar da ciddiye almamak" lazım dedikten sonra oturup 5 paragraf yazı yazdığım için lütfen kusura bakmayın.. olay üründen çıkıp cinsellik normları ve etiği (!?) gibi bir mefhuma gelip dayandığı için tutamadım kendimi..
mezzoalto (13 Nisan, 2007 01:52 Cuma)ben "özgürlük"lerden bahsetmiyorum miauvv, gerçeklerden bahsediyorum.. cinselliğin bir dürtü oluşu bir yorum değil, bir görüş de değil bir gerçekliktir.. açlık dürtüsü gibi, yaşam koruma dürtüsü gibi.. insanoğlu tüm bu temel dürtülere, ekstra haz boyutları ekleyebiliyorsa bu da onun zekası ve bilişsel kapasitesinden kaynaklanır.. duygular da bu boyutun bir parçasıdır ona da eyvallah.. lakin tüm bunların nihayetinde bir dürtü olduğunu reddetme noktasına gelirsek, süperego karşısında id'i reddetmemiz demek olur ki bu, insanın doğasına aykırı birşeyden bahsediyor oluruz..
yazışmanın tonlamasını ise sen belirlemişsin mesajlarındaki ünlem ve kinayelerle, dolayısıyla ben de sana ayak uyduruyorum.. eğer bu sana rahatsız edici geliyorsa önce kendi metinlerindeki ifade tarzını irdelemen gerekiyor sanırım..
mezzoalto (13 Nisan, 2007 02:21 Cuma)daha bir çok şey yazılabilir.. ama hakikaten boşver.. yorumları okuyanlar kimin, nerede, ne demek istediğini anlayacaklardır diye umuyorum..
ARTanubis (13 Nisan, 2007 15:15 Cuma)kavgalar olmasın...make love not war...or buy a dildo and have peace:)... ne biliim hangisi uyarsa artık....
kediden alinan lezzet (13 Nisan, 2007 20:42 Cuma)bunu taktığın bir ıpod un ne kadar portable olacağı tartışılmalı, nasıl görünüceğinden daha çok. bu kılıfın takılı olduğu ıpodu cebinde taşıyamazsın, sığdıramazsın. yumoş ayısını yanında taşımaktan bir farkı olmaz.
bir yerlerini şişkin göstermek gibi bir derdin yoksa eğer.
bir erkeğin dildo ile ilişkisi gibi bir şey. ilk başta anlamsız geliyor, kişinin gizli motivasyonlarını bilmediğin için.
Yorum yapmak için
- sisteme
kayıt olabilir,
- Bigu üyesi iseniz ana sayfadan
giriş yapabilirsiniz.