Anasayfa

4199_8856.jpg Resimleri
 

Turkcell 3G için Wieden+Kennedy ile çalışacak


Pin It

Turkcell, 3G için reklam çalışmalarını dünyaca ünlü ve bol ödüllü reklam ajansı Coca Cola, Mutluluk Fabrikası'ndan bir hayli yakından tadığımız Wieden + Kennedy ile sürdürme kararı aldı.

W+K
, 2009 yılının ortalarında başlayacak olan Turkcell'in 3G lansmanının yaratıcı sürecinden sorumlu olacak (mış)...

Bigumigu'da haber olan W+K işleri


GÜNCELLEME:

- Turkcell W+K işbirliği hakkında turkcell'den ilk açıklamalar...


Pin It

Bu haberler de ilginizi çekebilir:

Yorumlar


burakma (27 Ocak, 2009 16:59 Salı)
vallahi ne diyelim, hadi hayırlıs uğurlus.
beklemedeyiz, neler olacağını merak ediyoruz.


Aygül Pembecioğlu (27 Ocak, 2009 17:03 Salı)
settar yorum:
Epica'da kategori sponsoru olan şirketimize Alametifarikalar, Leo Burnettler, McCannler yetmiyor artık anlaşılan.

hopçikitangasamuray (27 Ocak, 2009 17:12 Salı)

Sanırsam bir ilk olacak.


dozdenoir (27 Ocak, 2009 17:13 Salı)
Onların yaptıklarını kim türkçeye çevirecek acep...  Yoksa yurtdışında borsa için oynanan bir oyun mu... (ben anlamam ama anlayan açıklayabilir)
Hedef ne bilmiyorum ama benim sezilerim w+k üstünden bazı ak pak paralar çıkacağı yönünde...

BigCell (27 Ocak, 2009 17:15 Salı)
Settar ,  onlardan çıka çıka recep ivedik çıkabildiği için çok yerinde bir karar.

Bununla birlikte bugüne kadar çıkardıkları rezil işlerle bu tarz bütçelerin artık yurt dışına kaçmasına sebep olanlar da otursun kına yaksın.


Aygül Pembecioğlu (27 Ocak, 2009 17:20 Salı)
Ben katılmıyorum Bigcell dediğine. W+K ne yapsa Turkcell kabul edecek çünkü Coca Cola'nın ajansı ile çalışıyorum diyecek.

Yurtdışı işi yaptığında marka susuyor ama Türk ajans olduğunda projeleri mundar ediyor markalar.

Aygül Pembecioğlu (27 Ocak, 2009 17:21 Salı)
Bu arada türkçeleştirme olayı güzelmiş :) Metinler konusunda ben de merak içindeyim.

ghost dog (27 Ocak, 2009 17:23 Salı)
enteresan cidden, kriz olayınında etkili olduğunu sanıyorum :)

esismen (27 Ocak, 2009 17:56 Salı)
Türkçeleştirme olayını McCann daha iyi yapardı. Ne de olsa tecrübeliler...

diyelim o zaman


Aygül Pembecioğlu (27 Ocak, 2009 17:56 Salı)
Burak'ın verdiği Mediacat linkinden
--------------------------------------------------
3G projesi ile ilgili açıklama yapan Alametifarika Ajans Başkanı Uğurcan Ataoğlu: "Turkcell, Wieden + Kennedy'ye lansman kampanyası ile ilgili bir brief verdi. Bu projeye özel olarak kendileriyle çalışacaklar. Wieden + Kennedy'nin yapacağı sunumu Turkcell ile beraber izleyip değerlendireceğiz. Üçlü bir konsorsiyum olacak" dedi.

Kimin türkçeleştireceği konusunda bilgi sahibi olduk.

dozdenoir (27 Ocak, 2009 18:08 Salı)
Üçlü bir konsorsiyum enteresan geldi. Yaratıcılığın ve komplekslerin döndüğü bu sektörde yabancı bir ajansı değerlendirecek olan türk ajansı nasıl bir konumda kalacak. Bu teklifi ajans nasıl karşılamış acaba. Yoksa ajans mı teklif etmiş. W+K ile alametifarika bir evlilik mi yapar Türkiyede ne olur. Bu konsorsiyum benim kafama yatmadı. Belki ben geri kafalıyım ama bu işin bende uyandırdığı garip garip imajlar var. Toplayacak olursak bence;
1) Reklam ajansı müşterisinin bir ürünü için yeterli gelemedi
2) w+k ile Alemetifarika bir birleşme yolunda...
3) Turkcell parasını nereye ve neye harcayacağını şaşırdı

Bigu Üyesi (27 Ocak, 2009 18:43 Salı) #

Mustakbel bir kampanya öncesi bu kadar heyecan duyacağım aklıma gelmezdi.
w+k nın işlerine bakınca bu duyguyu hissetmemek mümkün değil.
Bence türkcell pekala bir karar vermiş


şibumi (27 Ocak, 2009 19:14 Salı)
Turkcell'in W+K isbirliginin koprusunu Alemetifarika kurmus anlasilan.Benim bildigim artik Alemetifarika Nike'in da yaratici ajansi oldugu icin zaten  bir dirsek temasi soz konusu olacak her iki ajans arasinda.Bunun disinda da Serdar Erener'in daha onceden W+K 'yi Turkiye'ye getirme halalleri konusuluyordu..

hopçikitangasamuray (27 Ocak, 2009 19:15 Salı)
Valla fezaya insan yollamıyorsunuz, tutupta üçlü konsorsiyum falan noluyoruz ya. Hocam sen kendi milletine, tüketicine oturmuş bir markanın hizmetini satmaya çalışacaksın. Yaratıcılık noktasında kendinden şüphen mi var, ya da A tipi lisans almış markanın size olan bir güvensizliği mi var ki grup yapacağız diyorsunuz. Olay ortada, 3G A tipi lisans mındar olmasın diye (ki ivedik, mivedik sökmez) Turkcell yurtdışına açılmış fakat yersiz dedikodulara vemal vermemek, ajansın imajınıda sarsmamak için olaya "konsorsiyum, grup, sinerji, ortaklık, ten uyumu" gibi maskelemeler yapmışlar, iyi de yapmışlar :)

Yalçın (settar) Pembecioğlu (27 Ocak, 2009 20:00 Salı)
Sibumi, Alametifarika Nike'nin ajansi degil. Nike'nin ozel projesi icin actigi konkuru kazandilar sadece. Baska projeler de baska ajanslara gidebilir. Ayrica Serdar'in Alamet'le resmi bir iliskisi yok hukuki nedenlerden dolayi.

Konsorsiyum cok ilgincmis gercekten de. Yorum yapmak icin erken. Isleri gormeden sallamak, elestirmek istemiyorum. Iskembeden yorum yapmadan once bekleyecegim.

ufuk (ebegumeci) kılıç (27 Ocak, 2009 20:03 Salı)
 Bu haberi okuyunca çoğu kişi ben de heycanlandım (buradan da faliyet göstermediği ülkede bile böyle bir bilirniğe ve güvene sahip W+K ' nin nası sağlam global bir "marka olduğu bir kez daha anlaşılıyor.)
Türkcell de bu ülkede rakipklerin her zaman daha fazla ücret almasına rağmen gerek elde ettiği sermayeyi yatırıma dönüştürerek  gerek marka bilinirliği için yaptığı çalışmalarla kendi değerini ortaya koymakta.
İş dünyasında hatır gönüle yer olmamasına rağmen biz Türk'ler için bu aşılması zor bir engel kalacak sanırsam. Turkcell burda mevcut firması ile bağlarını koparmamış ki aksine olması gerekytiği gibi mevcut firmasından danışmanlık alarak uluslarası bilinirliği olan bir firmaya iş vermiştir ve masaya otururken salt kendi pazarlama departmanı ile değil yerel kurumsal bir ajans ile birlikte oturması W+K den çok daha iyi verim alacağının göstergesidir kanımca. 
Aman olur mu Alemetifarika ile kankiydi Turkcell, Alemeti'ye bu yapılır mı diye düşünmemek lazım 
Bu projenin bir diğer güzel yanı ise nasıl ki biz yabancı markaların güzel bir işine denk gelince diğer işlerini araştırmak istiyorsak, Turkcell için yapılacak kampanya da (umarım umutlarımızı suya düşürmez) yabancı blogların dikkatini çekecek bu da ülkemiz ve sektör adına sevindiri bir haber.




Gökhan (ryan) Kurt (28 Ocak, 2009 01:15 Çarşamba)
en buyuk sikintiginin genel turk toplumunun algisi konusunda olacagini dusunuyorum. cikacak isler mutlaka cok yaratici olacaktir. ekip cok iyi bir ekip. ancak, turk insanini tanimadan etmeden turkiye'ye nasil bir urun satarlar orasi supheli. ne buyuk markalar biliyoruz ki turkiye'de yurt disi icin yaptigi reklamlardan dolayi patlamistir. simdi turkcell de boyle bir duruma gidebilir. alameti ile olacak is birligin burada ne kadar etkili olacagi da ayri bir muamma. eger ikisi birlesim icine gidecekse, cikacak is yine turkiye'den olacaktir. paralar da burada kalacaktir. yok birlemes sadece fikir olarak ortak calisilacaksa, akla kara birbirine girecektir.

buraKargın (28 Ocak, 2009 02:19 Çarşamba)
Cem Argun konuyu kendi bakış açısıyla ayrıntılı olarak değerlendirmiş: Turkcell’den Alametifarika’ya yabancı kuma: Wieden+Kennedy

Melih Cılga (28 Ocak, 2009 11:32 Çarşamba)

Anlaşılan Turkcell, 3G lansmanını unutulmaz bir prestij sıçramasına dönüştürmeye karar vermiş ve Türkiye’de alıştığımız standartların kat kat üzerinde devasa bir prodüksiyon bütçesini de göze almış...

W+K Amsterdam ofisi, kendisine sunulan “yüksek bütçe, yüksek özgürlük” avantajının ardından tabii ki yaratıcılık düzeyi, hikaye anlatma tekniği, prodüksiyon kalitesi vb. birçok konuda, Türkiyeli reklamcılar ve reklamverenlerin gözünde çıtayı epeyce yükselten bir iş hazırlayacak.

 “Çıta yükselecek” derken, Türkiye’de hem reklamveren tarafındaki yöneticilerin hem de TV karşısındaki seyircilerin genel olarak “reklamdaki yaratıcı fikri algılayıp hikaye kurgusunu takip edebilme” düzeyinin ortalama değerinin düşüklüğünden bahsediyorum...

Zaten Turkcell’in W+K hamlesi de bu kısır döngüyü kırma ihtimali yüzünden önemli: Bundan sonra W+K’nın kapısını başka Türk müşteriler de çalar mı bilemem; fakat iyimser bir umutla söylüyorum, Turkcell’in bu şık hareketi, Türkiye’deki diğer reklamverenlerimizi mevcut ajanslarına daha fazla bütçe, zaman ve özgürlük vermek konusunda motive edebilir belki...

Örneğin, bazı yabancı reklamlara bakıp da “Türkiye’de neden böyle işler çıkmıyor?” diye sorulduğunda, cevabı sadece reklamcılarımızın yaratıcılık düzeyinde aramayanlardanım. Hatta yaratıcı fikir konusunda rahatlıkla W+K ile boy ölçüşebilecek reklamcılar bile birkaç tane vardır mutlaka aramızda; konu da bu değil zaten.
Fakat bizde, öyle işler için ajansına yeterli prodüksiyon bütçesi, zaman, yaratıcı özgürlük tanıyacak “reklamveren cesareti” ve buna pozitif cevap verecek seyirci (tüketici) algısı henüz yeterince olgunlaşmadı.

Tahmin ediyorum ki, W+K’nın filminin kenarında köşesinde bir yerde yine Cell-o-can çocukları da olacak. Kampanyanın Türk hedef kitlenin algı düzeyine uygun ince ayarlarının yapılmasını da Alamet memnuniyetle ve en iyi biçimde halledecek... Ne de olsa, lansmanın ardından gelecek 3G satış+promosyon reklamları yine Alamet’in elinden çıkacak gibi görünüyor...


battalion (28 Ocak, 2009 15:39 Çarşamba)
W+K daha işe el atamadan Turcell'in hazırlattığı algısı düşüklere özel site  : http://turkcell3g.com/ 

valerie (mana) kozmonovic (28 Ocak, 2009 17:16 Çarşamba)
valla uğurcan'ın dedigi gibi üçlü konsorsiyumdan farklı görünüyo marketing türkiye'deki yazı.
bence çok güzel olmuş.
böylece yeni bi akım başlar dışardaki ajanslarla çalışma gibi, bizimkiler de artık popolarını kaldırıp biraz yaratıcı olmaya çalışırlar. ne bileyim yaratıcı avına çıkarlar, çalışma sisteminde düzenlemeler yaparlar, "fikir" daha önemli bi' hale gelmeye başlar falan...güzel hayaller bunlar. en son ne zaman gerçekten yaratıcı ve özgün bi kampanya ya da reklam görmüştük ki?
(beynimiz bizi yanıltmasın, kötünün iyileri sayılmaz)

buraKargın (29 Ocak, 2009 15:45 Perşembe)
gnçtrkcll Alametifarika'ya geri döndü - Yaklaşık bir buçuk yıldır Pars McCann/Erickson tarafından yürütülen gnçtrkcll'nin yaratıcı iletişim çalışmaları, Turkcell’in ana ajansı Alametifarika'ya geri döndü

bepanthol (30 Ocak, 2009 09:20 Cuma)
Recep ivedik'ten sonra doğru bir karar... höööhöhööhh sesli bir reklam duymayacağız allaha şükür..

Aygül Pembecioğlu (18 Şubat, 2009 08:55 Çarşamba)
Marketing Türkiye'nin kapağı (eğlenceli olmuş :))



agresif koala (18 Şubat, 2009 16:04 Çarşamba)
sinsiler siziii...

hopçikitangasamuray (02 Temmuz, 2009 10:11 Perşembe)
Sanırsam dün akşamdan itibaren 3G kampanyasının teaserları yayınlanmaya başladı. Sonunda üççççççç diye gereksiz tiz ses insanı gıcık ediyor. Sanki umduğumuzu izleyemeyeceğiz gibi geliyor bana

tims@h (02 Temmuz, 2009 17:37 Perşembe)
Turkcell 30 Temmuz'da başlatacağı 3G hizmeti için bir süredir meraketmiyormusun.com sitesinde bir puzzle yarışması sürdürüyor. Yeni tasarım 3G logosunu doğru çözenler arasında yapacağı çekiliş ile 10 iPhone 3G, 10 Blackberry Bold ve 10 HTC Touch 3G telefon hediye edecek.

İşte Turkcell'in 3G logosu:
Turkcell 3G

phoenixia (02 Temmuz, 2009 21:19 Perşembe)
aa güzel oldu bu.. yollarda görüp eve gidince bakarım diyip unutuyordum...
gerçi heryerdekavar hezimetinden sonra katılmıcaktım böyle şeylere...:'/

Aygül Pembecioğlu (05 Temmuz, 2009 13:36 Pazar)
Wieden+Kennedy'nin teaser Turkcell reklam filmleri


cemgul (05 Temmuz, 2009 14:25 Pazar)
@mana
tam buna benzer bişi yazacaktım. Eğer Turkcell'in gerçekten tercih sebebi orijinallik ve yaratıcılık ise tebrikler. Bütün büyük markalar yaratıcı yabancı ajanslara gidermiş. Sen de yarat sana da gelsin kardeşim, apart apart olacağı buydu canım Türkiye'm hehe. İnşallah Türk Reklamcılığını kim kurtaracak konulu açık oturumlara kadar gitmez bu durum.

Hüseyin (husows) Ergin (05 Temmuz, 2009 15:08 Pazar)
cell-o ailesi geri döndü demek. bu da pek yaratıcı olmasa gerek! bi tek fark kafadaki üç anten olamaz dimi?


Yalçın (settar) Pembecioğlu (11 Temmuz, 2009 14:49 Cumartesi)
Yaratıcı ama uygulamada eksiklikleri olan şu komik filmi de paylaşmak istedim:

Uyanış from Ali Üzgün on Vimeo.


karemel (13 Temmuz, 2009 14:54 Pazartesi)
3G dünyasına geçiş için Turkcell bugün ön kayıtları almaya başladı. 3G teknolojisinin hayatımıza getirecekleri için ise kılavuz olacak bir blog hazırlanmış http://turkcell3g.wordpress.com/

Yalçın (settar) Pembecioğlu (13 Temmuz, 2009 18:32 Pazartesi)
Daha tarife açıklamadan ön talep almak nasıl oluyor onu da anlasam... Nerede çekecek? Nasıl kullanacağım? Bilgi yok. Varsa yoksa "süper bişi, çok hızlı, uçuyor!" geyikleri. iPhone'daki -güya- sınırsız internet paketim geçerli olacak mı aynı tarife fiyatı içinde 3G olarak da? Olması gereken bu aslında.

tims@h (13 Temmuz, 2009 19:37 Pazartesi)
Settar, duygularıma tercüman oldun, ben bir kaç yerde bu soruları yorum şeklinde yazdım. 3G'nin ek bir hizmet olarak sunulduğu ilk ülke olarak tarihe geçeceğiz. 3G sunulan tüm ülkelerde 3G'ye bağlanma abonenin tercihi, yani telefonu varsa ve isterse 3G'den bağlanıyor, istemiyorsa 2,5G'den bağlanıyor. (2.5G de neyin nesi demeyin, şu anda Türkiye'de de kullanılan GSM teknolojisinin gayrı resmi adı bu). Bazı ülkelerde ise 3G lisanslarını o ülkedeki mevcut operatörlerin dışındaki operatörler aldılar ve sıfırdan 3G GSM ağı kurdular, bu tür ülkelerde ise 3G isteyenler operatörlerini değiştirmek zorunda kaldı.

ARTanubis (14 Temmuz, 2009 09:45 Salı)
"merak" temalı iğrenc bir reklam dönmeye başladı...

teaserlardaki detone ve kulak tırmalayan "üüüüüççççç" olayı bu sefer de karsımıza unlulerin agzından daha detone ve daha sevimsiz bir "merak" şarkısı olarak çıkıyor... 

Yalçın (settar) Pembecioğlu (14 Temmuz, 2009 10:44 Salı)
Yeni "merak" temalı Turkcell 3G filmi burada:



Uğur, Turkcell müşteri temsilcimi aradım ve 3G konusunu netleştirdim. Tarifem değişmeden 3G'ye geçebiliyorum. Ön başvuruyu yaptım bu yüzden hemen.

Cadlar (14 Temmuz, 2009 12:13 Salı)
Bu mudur yani??????????

Aygül Pembecioğlu (14 Temmuz, 2009 22:48 Salı)
Eski her şeye şarkılar sözler konan reklamları anımsadım...

phoenixia (01 Ağustos, 2009 19:53 Cumartesi)
turkcell'i kutluyorum...
3G bilinirliği ve tanıtımının önüne geçen bir atakta bulunmuşlar..

istiklal caddesi'ndeki 3G etkinlikleri için başkası ne düşünür bilmiyorum ama caddeyi bayram coşkusuyla, festival havası arasında bir kıvama sokmuşlar... dansçılar, poiciler, bandolar, dj'ler, pamuk şekerler, meyve sular falanlar filanlar....

hatta öyle ki, geleneksel sokak festivalimiz niye yok yahu, istiklal'de bal gibi olurmuş diye bile düşündüm.. o andaki havadan etkilenip en kısa zamanda yurtdışına çıkmalıyım da dedim...

tek handikap zati kalabalık ve canlı bir organizma olan istiklal'e ekstra kalabalık oluşturmasıydı...

ne zamana kadar sürecek bilmiyorum ama gidin, tadın...

Hüseyin (husows) Ergin (02 Ağustos, 2009 00:39 Pazar)
turkcell'in 3g reklamlarını pek sevemedim, hatta hiç sevemedim :) ayrıca o 3g festivaline, benim sıkışık bir zamanıma denk geldiği ve gitmem gereken yere baya bi geç ulaştırması yüzünden direk soğuk yaklaştım. zaten ufacık  ve kalabalık olan bir caddeye böyle bir festival fazla fazla büyük kaçmış sanki.

mezzoalto (04 Ağustos, 2009 10:27 Salı)
memleketimize gelen her yeniliğe olduğu gibi 3G olayına da şimdilik , en azından birkaç ay için biraz mesafeli durulmasının neden elzem olduğunu anlatan bir kullanıcı yazısı.. Melike Karakartal Antalya'da üçüncü nesil internet bağlantısıyla nasıl cebelleştiğini anlatmış.. Annem coşmuştu "Gömeç'e hemen alalım, orada bunu kullanalım" diye, neyse ki duruldu..

Aygül Pembecioğlu (04 Ağustos, 2009 11:07 Salı)
Turkcell Vınn reklamı...


FF'de Garanti Vınn ve Turkcell Vınn konusu konuşuluyor.

peki aynı ajansın sürekli "vın"laması?






tims@h (12 Ağustos, 2009 18:18 Çarşamba)
3G Avantajlari Saymakla Bitmez

phoenixia (12 Ağustos, 2009 22:22 Çarşamba)
bigu'da vodafone 3g haberi yok muymuş ki..
buraya yazalım madem...

bugün sanki maslak'taki bilboardlardan birinde, sandalyeye oturtulmuş kucağında mac olan biri vardı...
ben adamı farkedip inceleyene kadar trafik aktı...
acep bilinçli bir bilboard uygulaması mıydı ki...
hani şu sevgililer günü şeysindeki adam gibi... evet bulayım...

Yalçın (settar) Pembecioğlu (12 Ağustos, 2009 23:17 Çarşamba)
Levent'te öğlen yanından yürüyerek geçtim. Medya ajansına pes demek istiyorum. Dünyanın en çakma, en anlamsız fikri herhalde.

Zavallı bir eleman kucağında laptopla oturuyor öyle. Ne iletişim kurabileceğiniz kadar yakın, ne de yaptığı şeyi görebileceğiniz bir yerde... Süper anlamsız ve sırf "Vodafone panoya adam koydu" dedirtmek için yapılmış bir iş sanırım. Aynı elemanı panoya değil de daha sosyal bir yerlere brandingle koysalarmış ya.

FTS (13 Ağustos, 2009 10:12 Perşembe)
EY TURKCELL'İN "Merak etmiyor musun?" (Bu lafa dikkat, kendileri çok fiyakalı bir "word"tür!) KONSEPTİNİ YARATAN "CREATIVE" EKİBİ!.. HATTA, HEY DE HEY, HEY!  

Belki içinizden birileri okur yazdıklarımı da, bundan böyle TÜRKÇE ve TÜRKÇENİN KURALLARI hususuna bir parçacık özen gösterilir, ha?.. Du yu andırsıtent mi?

Beşiktaş-Maslak arasında mekik dokuduğum için (ben bir beyaz yakalıyım abilerim, ablalarım) "merak etmiyor musun" temalı ilanlarını da gördüm haliyle Turkcell'in.
Görmemek ne mümkün! Ancak, öyle bir HATA gördüm ki,
keşke gözüm kör olaydı da, bu "önemsiz" HATAYI görmez olaydım!
Babam ve Oğlum'daki muhteşem oyunculuğuyla (klişeye hazır olun) gönüllerde taht kuran Çetin Tekindor'un filmdeki çığlığıyla: Ah, o hatayı görmez oleydiiimmm!

FMCG deyip geçilemeyecek DEV gibi bir HATA vardı Turkcell'in 3G ilanlarında.
Koskoca reklam ajansında TÜRKÇEDE EKLER konusunu bilen bir "copy writer" (var) ya da bir redaktör (yok sanırım) "oleydi"  bu DEV HATA reklam tarihinde hüzünlü yerini almazdı. Benim de pespembe dilime düşmezdi!  
Yazık. Çok yazık.

Sadede gelelim: "Japonlar'dan haber var mı?" cümlesindeki HATA Türkçe yazan, konuşan birisi olarak beni çok rahatsız etti. Hatta çileden çıktım.
Türkçeyi sallamayan "reklam yazarları" var oldukça,
ben daha çok çilden çıkarım, bu da ayrı bir şey tabii!
Üzülerek görüyorum ki, FMCG denilmiş ve üzerinde durulmamıştır bu DEV HATAnın da...

Bakın dear creative team, Türkçeleşmiş özel ada ("name" yani) ek getirildiğinde ("-lı, -li, -lu" gibi),
yapım eki, özel addan kesme işaretiyle (Bkz. apostrof) 
ay-rıl-maz!!! 
"Japonlar'dan" ya-zıl-maz!
Tıpkı "Türkler'den" yazılmayacağı gibi!
Bakınız, Ukraynalılar dün gece Türklerin karşısında ne kadar da etkisiz kaldı değil mi?
Dün gece Ukrayna-Türkiye arasında hazırlık maçı vardı da...

Not "Ukraynalı'lar! Yes "Ukraynalılar"!
 

"Bi şi diicem": KONUŞTUĞUMUZ, YAZDIĞIMIZ DİLİN KURALLARINI "MERAK ETMİYOR MUSUNUZ" hâlâ?

Not: Klavyenin "gönder" kısa yoluna dokunan
sol elimin serçe parmağı adına, bu yorumu "tekrar" okuyanlardan özür dilerim.


Yalçın (settar) Pembecioğlu (18 Ağustos, 2009 14:27 Salı)
Turkcell'in Recep İvedik'le birlikte avamlaşan markasını hızla sofistikeleştirmeye çalıştığını düşünüyorum bu filmlerle.

Arif Emre (quenkathes) Perçin (18 Ağustos, 2009 15:28 Salı)
3G'yi bunun için kullandıklarına katılıyorum.. Ama o dünyadan  da kopmazlar bence.. ama keşke sofistikeleştirmenin yolu bu kampanya olmasaydı.. düşünüyorum bir yandan acaba 3G kampanyasını alamet yapsaydı durum ne olurdu..
bu arada, girdikleri motion graphic dünyası da fena degil...

ferhat can (10 Eylül, 2009 20:25 Perşembe)
 quenkathes'in yolladığı reklamdaki kız ! 

Hüseyin (husows) Ergin (10 Eylül, 2009 22:49 Perşembe)
hido ve nuri

abi ya ben en baştan kıl olduğum için bi türlü sevemedim bu reklamları, yada turkcell'in hedefi bu, 3g reklamlarında :)

Yalçın (settar) Pembecioğlu (12 Eylül, 2009 19:31 Cumartesi)
hedo ve nuri filmleriyle Turkcell: "bay bay sofistikasyon, yine merhaba yerel sinan çetin komiklikleri" demiş adeta.

Yorum yapmak için
- sisteme kayıt olabilir,
- Bigu üyesi iseniz ana sayfadan giriş yapabilirsiniz.