Anasayfa

35_35.jpg Resimleri
 

jean dediğin... (gerilla kampanya)


Pin It
Delisi oldugum gerilla kampanyalardan 1 tane daha :) bir kot pantolonu ne kadar dayanıklı olabilir?


Pin It

Bu haberler de ilginizi çekebilir:

Yorumlar


Yalçın (settar) Pembecioğlu (14 Aralık, 2005 05:43 Çarşamba)
Güzel olmuş olmasına, fakat sağlamlık vaadiyle jean satmanın modası geçmedi mi? Herkesin gıptayla baktığı marka olan Diesel'in pantolonlarının sizin kafanızdaki imajı içinde sağlamlığın bir yeri var mı? Bende öyle bir tortu bırakmıyor Diesel'in marka kimliği ve mesajları. Levi's bile "authentic" demenin yetmediğini farkedip bir arzu nesnesi olmaya çalışırken -tıpkı Diesel gibi-, Tough Jeans'in bu çalışmasını farklılaşma adına atılmış -belki- zeki ama faydasız bir çaba olarak görmek mümkün.

fair (03 Mayıs, 2007 16:00 Perşembe)
iyi bir gerilla ama görsel olarak çirkin olmuş...

tam yedi tane z (03 Mayıs, 2007 16:18 Perşembe)
hiçbir zaman bu kadar sağlam olmasını beklemiyoruz, modeli güzel olsun gerisi yalan, hızlı tüketim ürünü evladiyelik bir durum söz konusu değil zira jean dediğin zaten eski yırtık bir şekilde giyilir (Fair arşivi didikliyorsun ama iyi oluyor benimde görmediklerim var)

fair (03 Mayıs, 2007 16:28 Perşembe)
evet evet güzel oluyor  bi de sana katılıyorum jean ne kadar eski olursa o kadar iyidir benim gözümde de...

mezzoalto (03 Mayıs, 2007 17:10 Perşembe)
herkes otantik olmayı hedeflediği için kendisine farklı bir konumlandırma yapmış olabilir mi bu marka? lakin ben bu tip bir sağlamlıktan ziyade sürtünme karşısında ne kadar dayanıklı olduğunu ortaya koyan bir mesaj görmeyi tercih ederdim; malum kilolu insanların en çok yaşadığı pantolon sorunsalı bu.. 

ve eğer hele de fiyat klasmanı açısından çok pahalı süslü diesel, levis kategorisinde değilse bu jean, amacına çok ulaşmış bir reklam bence; dayanıklı, uzun süre giyebileceğin, ekonomik bir pantolon.. bir de herkes eski mi seviyor burada jean'ini, ben mesela hiç hazzetmiyorum? geçmedi mi eskimiş jean modası da? Art? en iyi sen bilirsin bu konuyu

ps. bi de giyim eşyaları herkes için hızlı tüketim malzemesi değil bence..

tam yedi tane z (03 Mayıs, 2007 17:23 Perşembe)
ben sokmadım o kategoriye daha öncesinde yapmışlar zati :) Çok sağlam olan çuvalı giyer misiniz, önce estetiğe bakıyoruz sonra kaliteye

mezzoalto (03 Mayıs, 2007 17:29 Perşembe)
yedi tane z, gene çok bi öz oldu, ben anlamadım ilk cümlende ne kastettiğini

çuval konusuna gelince, onu giyenler de var, neticede estetik fena halde kişisel bir kavram - mesela insanların estetik ve şık bulup giydikleri bir çok şeyi ben "yapmayın yahu bu da giyilir mi" diyebiliyorum-, ve estetiğe tasarıma önem verenler kadar, -evet fazlasıyla konvansiyonel ve hatta tutucu bir duruş belki ama- dayanıklılık ve kaliteye estetikten daha fazla önem veren bir çok insan da var:) marks & spencer varlığını bu tip insanlara borçlu mesela

braincircle (03 Mayıs, 2007 17:31 Perşembe)

amerika da bu gerilla iş görür. vee evet uzakdoğuda da. nedenin biliyorsunuz. ama haklısınız; oldukça saçma geliyor artık, hiçbirimiz 'sağlamlık' üzerine kot almıyoruz. hiçbirimiz derken bigu guruhunu kastediyorum, ki yaratıcılığa 'sadece yeni olan' olarak bakan bir nesil var ne yazık ki.


tam yedi tane z (03 Mayıs, 2007 19:08 Perşembe)
mezzo demek istedim ki :) hızlı tüketim ürünü kategorisine kafama göre sokmadım bu amerikan işini, önceden onu oraya sokan büyüklerimiz var..sanırım şimdi oldu, bak mesela bende  marks & spencerın varlığını borçlu olduğu yegane insanlardanım çok garip giyinenler var evet katılıyorum ama ben çuval geçireni daha görmedim :)

ferhat can (03 Mayıs, 2007 19:20 Perşembe)
ben belki almam bile bu reklamı gördükten sonra. benim giydiğim kotu çaput yapmışlar diye düşünürum. aklıma çok daha enteresan bir şey geldi. dağcı bir abimiz dağcı ipi yerine tough jeans kullansa, ya da dağcı ipi kullansa ama tough jeansin kemer iliklerine tuttursa ?

jesuss (03 Mayıs, 2007 20:19 Perşembe)
eee ben şimdi bu kottan alırsam oraya buraya bağlamak mı zorundayım hiç giyemiycek miyim??

mezzoalto (04 Mayıs, 2007 02:05 Cuma)
edi tane z, şimdi anladım, ne var sen de özneden, yüklemden tasarruf etmesen yahu:) hadi ben kelime müsrifiyim tamam da, seninkisi de cimrilik oluyor bazen

şimdi retorik olmayan bir grup sorum var, öyle ortaya soruyorum:  hakikaten kıyafeti hızlı tüketim ürünü olarak mı algılıyoruz, genel geçer mahiyette yani, yoksa öyle algılayan bir kesime istinaden mi böyle düşünüyoruz / düşünmemiz isteniyor.. çünkü nihayetinde hızlı tüketim ürünü dediğimiz şey raf ömrü 1 yıl olan ürünlere deniyor değil mi, yılda birden fazla kot aldığımız bir gerçek ama bir kotu da bir yıl kullanıp atan var mı cidden? eski ve yırtılmış jean'in de satışa çıkmadan evvel eskitilmiş ve yırtılmışını mı alıyor herkes? gerçekten bu kadar çok ve vahşice tüketiyor muyuz? bilemedim.. 

marks and spencer'ın varlığını borçlu olduklarından biri de benim, bak bir ortak nokta bulduk:) çuvala gelince, bir takım tasarım kıyafetlerde görmüştüm çuval kumaşının / malzemesinin kullanıldığını, aksesuarla, tasarımla herşey estetize edilebilir.. keza pazen mesela, biz gidip alıp giymeyiz, estetik bulmayız ama cemil ipekçi alıp dikince, kostüm oluyor


tospik (04 Mayıs, 2007 09:33 Cuma)
ben her kafayı çektiğimde dayanılmaz bir tırmanma dürtüsünün tutsağı oluyorum.
dolayısıyla kot pantolonlarım pek uzun ömürlü olmuyor, cepleri takılıp açılıyor, paçaları sökülüyor, bir tanesinin yandaki dikişini boydan boya açmıştım örneğin.

bu reklamı görünce de çok hoşuma gitti gerçekten. hem akıllıca, hem de güzel bir düşün. 
ancak kimse gidip çalmıyor mu bu pantolonları onu düşünmeden edemiyorum.

Mustafa (mıstık) Avcı (24 Şubat, 2012 20:56 Cuma)
Jean'i açık sekilde paçalarından bağlayarak kullanılsa daha anlasılır olurmuş!

Yorum yapmak için
- sisteme kayıt olabilir,
- Bigu üyesi iseniz ana sayfadan giriş yapabilirsiniz.